pijnlijke steken van onderen

hoi allemaal,ik ben 34 weken en 2 dagen zwanger mn buik hangt zowat tussen mn knieen ik heb steeds last van behoorlijke steken van onderen en veel harde buiken.ik ben bang dat het in aan tocht is wie heeft hier ervaring mee met de steken in de vagina? ik hoor graag jullie reactie alvast bedankt

Hoi daar,

ik zelf heb ook al enige weken steken in mijn vagina. Het schijnt (volgens mijn gyn.) met indalen te maken te hebben. Ik ben nu 38 weken en heb er nog steeds een paar keer per dag last van (de ene dag wel minder dan de andere)Het zijn echt pijnlijke steken. Op het juni forum waar ik zit hebben meerdere meiden hier last van, dus het hoor er echt wel bij.
Verder heb ik veel harde buiken, maar zolang die niet al te pijnlijk zijn is dat niet erg hoor!

fijne zwangerschap verder.
gr. Karin 38,2 wk

Die steken dat is dat het inderdaad aan het indalen is. En die harde buiken dat zegt verder ook niet zo veel. Ik had beide ook en ik ben pas acht dagen na de uitgerekende datum bevallen.

Ik ben op dit moment 32 weken zwanger. en ik heb al enige tijd behoorlijk last van harde buiken en steken van onderen. Ook heb ik het gevoel dat het van onderen behooorlijk tintelt.
Ik had gisteren een bezoek aan de verloskundige en het bleek dus dat de baby al helemaal ingedaald is, en daar komt die druk op je vagina vandaan, omdat het hoofdje al helemaal beneden is. Hoogstwaarschijnlijk komt het ook niet meer boven omdat het al helemaal vast zit. (hoeft niet te betekenen dat de bevalling eerder komt) Ik denk dat dat ook bij jou het geval is, hoe je het zo beschrijft...sterkte ermee en aan alle aanstaande moeders.

Groetjes

Terug
Bovenaan