pijnlijke tepels en trekkerig gevoel in buik

A

Anoniem

Guest

Hoi meiden,
Twee vraagjes:
1. Pijnlijke tepels.
Kan dat een teken zijn dat de eisprong geweest is?
Ik heb ongeveer een cyclus van 35 dagen en op dag 21, dus precies 14 dagen ervoor, kreeg ik hele pijnlijke tepels. Dat bleef wel 10 dagen aanhouden. Nu zit ik op dag 34 en nog geen duiveltjes.
2. Ik heb een vervelend trekkerig gevoel in mijn buik. Net spierpijn. Weten jullie wat dit zou kunnen zijn? Herkent iemand dat?
Liefs, Billie

Hoi Billie,

Ik zit in het zelfde schuitje als jij. Ik heb ook een cycles van 34 dagen en moet 31 maart ongi worden (hoop natuurlijk van niet)

Ik heb al zeker 3 weken last van pijnlijke tepels (zo'n pijn zelfs als ik m'n BH aan doe!!)en sinds een week pijn en trekkerig gevoel in de buik. Maandag afgelopen (ook de 21e) heb ik denk ik ook m'n ei gevoelt, tenminste toen begon het pijn te doen in m'n broedkamerje...tevens heb ik een opgeblazen buik, en vaak moe.

maarja, het kan ook zijn dat we zijn bezwangerd???!

Groetjes,
Dewie

Ook ik heb een trekkerig gevoel in mijn onderbuik. Ik heb dit sinds een dag of 3 en de hele dag door. Het lijkt inderdaad spierpijn, maar ik heb niks geks gedaan. Ik heb 31 maart mijn NOD, maar iik vraag me af of dit een voorbode kan zijn. Aan de andere kant heb ik dit nog nooit eerder gehad en zit ik nu in ronde 22, dus wie weet.....

Groetjes,
Natas

Terug
Bovenaan