Pijnlijke tepels

<p>Hoii!</p><p>Even een vraagje, ik heb sinds nu een klein weekje pijn bij het voeden en kort daarna. Het is echt een soort brandende pijn, die na het voeden nog even aanhoud. Ik heb het niet iedere keer, het verschilt per voeding.  Mijn zoontje heeft een lange tijd spruw gehad. Eerst behandeld met nystatine (was uiteindelijk weg en kwam weer terug na een paar dagen) en later behandeld met daktarin. (Nu net 1,5 week mee gestopt). Ik heb t steeds nadat de klachten weg waren, nog iets langer dan een week doorbehandeld. Zelf gebruikte ik miconazol zalf. <br />Maar nu merk ik dus dat ik weer wat geschilferde tepels heb die erg gevoelig zijn. Mijn zoontje heeft een lichte witte waas op zijn tong. Drinkt soms onrustig, niet iedere keer. <br />Maar ik ben ook ongesteld nu, dus twijfel of het daarvandaan komt. <br />Zal het toch weer spruw zijn of is het de ongesteldheid. Wat denken jullie?</p>
 
Klinkt wel als spruw. Herken je de pijn ook van de vorige keren, of is het een andere pijn?
Je zou het een paar dagen kunnen aankijken. Wordt het minder dan was het misschien toch de ongesteldheid. Anders even langs de huisarts of een lactatiekundige inschakelen om de spruw goed te behandelen.
Succes!
 
Terug
Bovenaan