Pijnlijke tepels

Hoi meiden,

Ik ben er nog steeds hoor. Ik lees regelmatig jullie berichten maar ben zelf niet zo aktief met schrijven op het forum omdat ik er niet teveel ermee bezig wilt zijn wat me eerlijk gezegd aardig lukt. Ik heb 7juli mijn NOD helaas gehad. Ik zit nu in ronde 12. Wij mij opvalt is dat sinds vandaag mijn tepels ontzettend pijnlijk zijn. Waarschijnlijk van mijn eisprong, maar zo gevoelig zijn ze nog nooit geweest. Maar het lijkt me ook nog te vroeg om eventueel signalen te hebben. Herkennen jullie dit?
Ik wacht het allemaal wel af.
Allemaal heel veel succes met het zwanger worden!

Liefs van Lena

Hoi Lena,

Mijn borsten en tepels worden altijd veel gevoeliger en doen ook pijn na mijn ei. Maar als ik zwanger ben dan zijn ze ook nog eens harder dan normaal, maar ik heb nu 2 mk's achter de rug.

Als jij een cyclus van rond de 28 dagen hebt kan het kloppen dat je nu gevoelige tepels hebt. Maar ik zou niet direct aan een zwangerschap denken. Het kan ook gewoon je hormonen zijn en dan bij je NOD weer verdwijnen. Pas als je ze bij je NOD nog pijn doen en je bent overtijd dan zou ik me gaan afvragen of je zwanger bent.

Ik hoop dat je genoeg info hebt en anders gewoon vragen hoor!!! Laat je niet kisten door zo'n zielige anoniem! Die kan het waarschijnlijk gewoon niet hebben dat wij het hier gezellig hebben en elkaar steunen door dik en dun.

Liefs Claudy

hoi lena,
bij mij zijn ze ook de ene keer gevoeliger dan de andere. en dan ook meestal zo vanaf de eisprong of een week voor de nod. er valt bij mij geen pijl op te trekken. ik dacht dit keer dat t misschien was gelukt oa omdat ze toch weer iets anders pijn deden dan anders en minder ook, maar t is niet echt een goeie graadmeter denk ik...eigenlijk wat claudy zegt! wel lastig he, als ze zon ronde veel zeer doen...groetjes, lis

Terug
Bovenaan