pijnlijke tepels

Hallo allemaal.

Ik ben nu 15 weken zwanger. Ik voel me prima, alleen heb ik soms last van zeer pijnlijke, stijve tepels als het koud is. Ik heb het sowieso al snel koud en nu met dit weer is het helemaal een ramp. Ik heb al genoeg kleding aan, maar als ik het koud krijg of buiten loop dan krijg ik zo'n stekende, brandende pijn in mijn tepels dat het niet leuk meer is. Ik zou dan het liefst mijn borsten met mijn handen willen warmen of vasthouden tijdens het lopen, want dat doet ook pijn. Maar ja....dat gaat niet altijd haha!

Herkent iemand deze klachten en heeft iemand tips???



Alvast bedankt!

 
Hihihihi best een grappig 'probleempje'...Voor jou is het waarschijnlijk een stuk minder leuk!

Mutsjes breien voor de tepels?? Hihihi Nee ik heb echt geen flauw idee wat je hier aan kan doen! Behalve lekker binnen blijven als het koud is maar met 15 weken duurt het nog even voor je met verlof kan! Sterkte!
 
Haai,

Ik ken het probleem. Wist twee weken terug niet wat me overkwam, sjemig dat doet pijn. Als ik te lang in de kou buiten ben voel ik ze ook. Ik moet er op letten me voor buiten goed warm aan te kleden, binnen heb ik het al snel warm.
Ik weet zo niet wat er aan te doen is.

Sterkte

Grts
Sam
 
Herkenbaar ben zelf ook 15wk zwanger en heb er ook last van.Ik draag nu voorgevormde voedingsbh's is stuk warmer haha en niemand die er dan wat van ziet.
En kleed je lekker warm aan:)
 
ik heb het gelukkig niet als ik het koud heb, maar wel als er iemand (lees: mijn man) er aan zit. en dat heb ik bij de vorige zwangerschap niet gehad. dus dat is wel even wennen voor me ;-).
af en toe mijn man op zijn vingers tikken als ie er weer te wild mee is en dan gaat het alweer
 
Hier nog 1.

toen ik net zwanger was waren ze wat gevoelig. maar nu..........kom me er niet aan.
Mijn man vind het super. Zeker als ik mijn pyjama aanheb en dus geen bh. Die dingen steken echt uit.
En dan even leuk een aaitje erover heen. Het lijkt wel of hij er met schuuurpapier langs gaat en een wasknijper opzet..

Een strakkere bh of met vulling werkt ook niet echt. Dan komen die dingen in de verdrukking.

Bij mijn vorige zwangerschap had ik hetzelfde. Ik was al bang. wilde borstvoeding gaan geven en zag de bui al hangen mijn die pijnlijke tepels. Maar gelukkig trek het weg. Tenminste de eerste keer wel.......

ik heb nu wel steeds het gevoel als of ik stuwing ik de borsten heb. Dat kan nog helemaal niet maar zo voeld het. Vooral als je het koud hebt.

@ batty
kan je goed breien ??? Anders bestel ik wel een paar tepel mutsjes bij je, hi hi hi hi
 
Terug
Bovenaan