Pijnlijke vagina dochter.

<p>Hallo,  Dochter drinkt heel goed. Goede plasluiers. Alleen als je dr muts schoon wil maken dan is het soms tot huilen aan toe. Bene tegen elkaar aan houden. Iemand ervaring? Ga zwz de dokter bellen.    Hartelijk dank alvast.</p>
 
Schraal niet na mijn idee. Wel gewoon vlezig rood. Schimmeltje zou kunnen id. Al heb ze dr alleen last van als ik wil schoonmaken. 
Ze heb dr eerder last van gehad toen wilde ik na dokter en was over. Maar nu weer last. 
 
Ja ik denk idd een schimmeltje mijn dochter heeft dat ook wel eens, even wat vaker verschonen en geen doekjes met parfum. En even regelmatig schoonmaken met een nat washandje. En met het lekkere weer binnen effe zonder luiertje weet niet hoe oud ze is ? Succes!
 
En gaat de schimmel gewoon zo weg of meot ik dan nig zalf halen? Ohh dan geen zwitzaldoekies. En met nattewashand schoonmaken.  Ze is 2 draag nog een luier op potje is ze nog neit aan toe
 
Ja het gaat vanzelf weg, je kan altijd de dokter even bellen mis dat je van de assistent een zalfje krijgt dat weet ik niet heb ik nog niet gedaan. Hier hielp het goed, om het schoon te houden en lekker in der blootje rond laten lopen, ja soms lag er ergens een plasje. Ze was toen ook nog niet zindelijk. 2 dagen was het al een heel stuk.minder!.
 
Komt er toevallig nog een kies door? Dan wil de zuurgraad van de ontlasting nog wel eens gaan klooien. Bij mijn nichtje kon je aan haar luiers en aan haar vagina zien als er weer iets doorkwam. Duidelijk schraal en wat pijnlijk dan.
 
Terug
Bovenaan