Pijnlijke voeten........

Hallo meiden,

De laatste loodjes wegen letterlijk het zwaarst!

Heb de laatste week zulke pijnlijke voeten. Zowel de botten als het vel aan de onderkant doen dan zo zeer.

Heb drie dagen geleden mijn voeten een half uur onder handen genomen, eelt verwijderd, nagels geknipt etc.

Ik ben inmiddels 19 kilo aangekomen en dat merken mijn voeten dus ook.
Mijn lekkerste laarzen zitten op den duur oncomfortabel......

Hebben jullie dit ook?

Liefs
 
Ik heb niet echt last van zere voeten, maar wel dat mijn schoenen niet meer lekker zitten. Ik heb wat wijdere laarsjes, maar het lijkt wel of mijn voet qua vorm veranderd is, want ik krijg ze bijna niet meer aan. Net moest ik even naar de winkel en dan trek ik snel de sportschoenen van manlief aan. Niet echt charming, maar ze zitten wel het lekkerste.....
 
hoi hoi

ik ken het gevoel, mijn voeten zijn gewoon echt verschrikkelijk!!! ik ben tot nu toe ook 18 kilo aangekomen:( en dat vinden mijn voeten helemaal niet leuk!! maar nog even vol houden we weten waar we het voor doen:)

succes met de laatste loodjes xx
 
Hallo

Mijn voeten vinden dit ook niet leuk hahaha thuis heb ik ook bijna geen sokken aan want die knellen en worden me enkels heel dik verder loop ik veel op crocs ook niet super charmant maar als ik ff de hond uit ga laten ga ik me niet in schoenen wurmen.

We zijn er bijna vanaf dan gaan we ons weer beter voelen en hebben we een mooi wondertje
 
Ja heel vervelend die pijnlijke voeten :(
Ook ik heb hier erg last van. Gelukkig bij yoga veel oefeningen gekregen om ze te ontspannen en dat werkt wel degelijk!
Ik verheug me elke week dus op voetontspanning als ik naar yoga ga hihi
 
Terug
Bovenaan