pijnloose bevaling

hoi iedereen.
ik wil iedereen vertellen hoe we onze zoon gekregen hebben.het as heel snel gegaan en pijnloos na mijn iedee.ik dacht om 1.30 uur snachs dat mijn ijsje van s middag dwars zat. ben naar de wc geweest, maar de kramp bleef aan houden . ik dacht zou het nu echt beginnen. ik heb de visite weg gestuurd,en mijn man heeft de tijd bij gehouden. ik bleek om de 2min 40sec een wee te hebben.dus toen de verlk.gebeld die zei het zal wel niks zijn maar ik kom wel even kijken. ik had 5cm ontsluitig.ze zei ik kom later trug anders zit ik heir de hele nacht. ze ging om 2.55 naar huis gelijk daarna kreeg ik onwijze persdrang en had echt het gevoel dat hij eruit kwam. mijn man gelijk weer bellen .de verlk.was na een kwartier al weer trug (3.10uur).ze zei ik snap er niks van ga maar persen na een kwartier persen is max geboren om 3.30 uur . ben niet ingeknipt of uitgeschuerd. het is ook de eerste en ben blij dat het goed is gegaan .vaak hoor je de mindere verhalen ,maar goed ook want nu viel het alleen maar mee. maar ik wil weten of er nog meer mensen dat hebben meegemaakt lijkt me ook leuk m van een ander te hooren .zal ongetwijvelt niet de enige zijn ,maar ken niemand ,dus krijg allen te horen je heb geluk gehad .ik denk zelf dat ik goed rustig ben geblefen en goed heb geademd en dat dat me geholpe heeft en een beetje geluk natuurlijk

Mijn bevalling ging ook zo snel. Ik had 4 cm toen de verloslundige binnenkwam. Ze brak mijn vliezen en bleef er lekker bijzitten Ook midden in de nacht trouwens. Ik ben in bad gaan zitten, maar na 40 minuten moest ik persen en 20 minuten later is Ruby geboren. Ook niet geknipt of gescheurd en de borstvoeding ging ook meteen goed.
Gefeliciteerd hoor met Max, geniet maar lekker want ze zijn zo snel groot.
De mamma van Ruby (4 maanden)

hoi sandra,
van harte gefeliciteerd met de geboort van je zoont. geniet lekker van want ze zijn zo groot.

ik heb acht maande geleden dochtertje gekregen maar ik heb heel anders ervaren, maar ik ga niet vertelen want het is lang geleden.

secces met de borstvoeding.
heel veel geluk met je max

groetjes jet

Wauw, ik hoop dat het bij mij ook zo vlug en makkelijk gaat, want met de eerste was het een flinke klus.

In elk geval gefeliciteerd, en geniet ervan ze zijn zo groot.

Groetjes Angela

Hoi Sandra,

Bij mij ging de bevalling ook heel snel. Om 18.15 uur braken mijn vliezen, maar verder was er nog niets aan de hand. Toch even de verloskundige gebeld. Die zei dat het waarschijnlijk allemaal nog wel een poosje kon duren want is was 2 weken te vroeg. Diezelfde avond voelde ik tegen 21.00 uur een lichte kramp in m'n buik. Dat werd al snel iets heftiger. Toen dacht ik ik ga nog snel even onder de douche, maar dat ging al bijna niet meer. Mijn man heeft toen de verloskundige gebeld die er heel snel was. Ik had volledige ontsluiting en mocht persen. Om 23.12 uur is onze dochter geboren, nu bijna 17 maanden oud alweer. Al met al heb ik maar een dik uur heftige weeen gehad. In tegenstelling tot de meesten vond ik de bevalling een prachtige ervaring!

Groetjes,
Jacqueline

Kijk zo hoor ik het graag alle erge verhalen heb ik nu wel gehoord maar het is ook wel eens fijn wat anders te horen. Ik moet namelijk nog (ben over 5 weken uitgerekend).

de tweede ging bij mij ook supersnel,van af de eerste wee die gelijk met het breken met mijn vliezen kwam tot dat mijn dochter geboren werd heeft in totaal 1 uur en 40 minuten geduurd.

groetjes claudia

Terug
Bovenaan