Pijnnnnnn

Hoi ,

Ik heb sinds deze morgend een opgezette buik of een harde buik lijkt wel of het elk moment gaat ontploffen, hierdoor heb ik heel erg pijn vooral als ik even over mijn buik wrijf heb ik pijn aan mijn navel :s. Kheb mijn mannetje wel een paar keer gevoeld vandaag dus ik ervan uit dat daar alles ok mee is, maar waarom die trekkingen en pijn?? Komt dit jullie ook bekend voor ik ben ondertussen 23 weken zwanger.
 
he meis kan heel goed harde buiken zijn, je moet echt als je het voelt rust nemen, kan ook zijn dat het ook je darmen zijn die lekker aan het rommelen zijn in je lichaam die gaan tuurlijk plaats maken enzo en zit aardig hoog,

Neem je rust zo ver je kan. als je het niet vertrouwt bel je de verloskundige, rond deze tijd kan je de kleine wel regelmatig voelen maar kan ook zijn dat de placenta er voor ligt of de kleine uk in ej rug aan het trappen is dat voel je niet en kleine kan lekker nog draaien en doen

s6 meis

liefs
 
Komt me heel bekend voor, ik heb dit vooral na een voor mij drukke dag. Wat bij mij goed helpt is lekker een warme kruik er tegen en rustig gaan liggen :)
Kunnen allerlei dingen zijn, harde buiken, banden die nog de laatste stukken oprekken, 'groeipijn' omdat je nu in de periode zit dat het kindje ook harder gaat groeien enzovoorts.
Veel succes ermee en als er niets helpt toch even melden bij de VK.

Liefs
 
Bah wat vervelend! Als je je zorgen maakt bel dan gewoon de verloskundige hoor! T zouden ook je darmen kunnen zijn, of je banden (groeispurt?) hoop dat t gauw wegtrekt!
 
Terug
Bovenaan