pijnscheuten bil

Ik heb geen idee wat het is, maar ik heb er ook last van. Misschien heb ik het meer in m'n onderrug. Het is voornamelijk als ik teveel heb gedaan volgens mij (ik doe erg fysiek werk).

heel herkenbaar en kijk a.u.b. uit meiden.. dit klinkt als bekkeninstabiliteit.
Ik heb het genegeerd bij m'n vorige zwangerschap en ik heb er nu (m'n dochter is 1,5 jaar en ben nu 9 weken zwanger) nog last van.

Klinkt bekend, ik heb er heel af en toe ook last van. Vooral 's avonds als ik even op de bank heb gelegen. Zijn jullie ook zo moe 's avonds, ik kan echt niets meer zou om 8 uur al kunnen gaan slapen maar dat is ook zo ongezelling voor de wederhelft.

Nou, ik heb vandaag wel gebeld met de vk. Deze zei dat het niet perse door de zwangerschap hoefde te komen, m.a.w.: het had je ook kunnen overkomen als je niet zwanger was en dat het ook zou kunnen komen doordat je 'onbewust' anders tilt/loopt/doet omdat je weet dat je zwanger bent.
Ik weet niet zo goed wat ik hiermee moet, maar a.s. dinsdag staat er een afspraak bij de vk, dus dan lucht ik m'n hart maar :) .

Vroeg moe? Je bedoeld dat je al lopend denkt dat je in slaap valt... ;) Tsja, het zal er wel bij horen. Hopelijk gaat het snel over!!!

Liefs, zeurpietje :)

Terug
Bovenaan