Pijnscheuten vaginaal

<p>Ik ben nu 23 weken zwanger en heb al aantal keren de afgelopen tijd forse pijnscheuten gehad in mijn schede/vaginaal. Een soort druk die ik ook anaal voel. </p><p>De pijn houdt maar ff aan maar ik ga er wel van door de grond op dat moment. Daarna voelt het gewoon beetje zeurend en zakt het weer af.</p><p> </p><p>Herkent iemand dit?</p>

Hoi! Heel herkenbaar. Ik had rond 22 weken veel last van m’n bekken en die pijn straalde uit naar vagina en bovenbenen en ik kreeg ook wel eens verschrikkelijke pijn (leek op kramp) in m’n schaambeen of schaambot, meestal als ik die dag teveel had gedaan. Je moet hier wel wat mee doen om erger te voorkomen naarmate je zwangerschap vordert. Wat bij mij hielp was direct liggen op bed en rusten. Kon ook niet anders want op dat moment voel je je verlamd, mijn lichaam leek wel op slot. Ik ben ook bij een bekkenpraktijk geweest die mij heel goed heeft geholpen en goede tips gaf ter preventie. Verder met vk besproken en die heeft mijn bloedwaarden laten checken en daar kwam een vit d tekort uit. Bij twijfel altijd direct bellen en overleggen met je vk! 

Terug
Bovenaan