pijnsteken

Hoi,

Volgens mij is er al eens over geschreven maar heb echt van die pijnlijke vaginale steken en steken rechtsonder in mijn buik...
Ben nu 35 weken en het wordt steeds erger!
Toen ik 32/33 weken was had ik het ook weleens maar niet zo pijnlijk en vaak als nu....
Ben al een week met verlof en doe echt bijna nix meer dus het niet komen omdat ik te druk ben ....

Nog meer mensen die er steeds meer last van krijgen??

oJA, nog een vraag,

Ik heb een brandwondje op mijn buik( aardappels afgieten en het spatte iets te hard terug) en dat wondje(blaar) is nu open gegaan en gaan ontsteken(rode kring erom heen)....Het is niet heel erg maar heb het gevoel dat ik op die plek de baby nu extra voel...hoe kan dat??Raar toch??
De baby kan daar toch geen last van hebben??

Die steken kunnen te maken hebben met indalen.
Ik ben nu bijna 32 wk en heb het sinds een week  af en toe.

Mbt brandwondjes? Geen idee of je de baby dan extra goed voelt.
Kan het niet zijn dat juist dat plekje extra gevoelig is omdat het een wondje is?

Succes ermee!

Liefs Manda 31.5

Harde buiken en steken in je anus/vagina zijn ervoor om je lichaam op de bevalling voor te bereiden...lekker ff rommelen om het zomaar te noemen. Die steken in je vagina is echt het indalen van je kleintje...misschien dat je soms het gevoel hebt dat hij/zij er zo uitfloept??

Aardappels en andere groente altijd van je afgieten he misschien een idee om een vergiet te gebruiken . Ik denk dat als de kleine er langskomt en het een wondje is, jij het zelf gewoon extra voelt omdat het een gevoelig plekje is.
De kleine zit in een grote zak met water, er moet heel wat gebeuren voordat hij/zij wat voelt!

DAMES>
Nu ik even een vraagje over "pijn"
Weet iemand of de menstruatie achtige pijntjes voorin/onderin je buik voorbodes van buikweeen zijn?
Met mijn 1e zwangerschap had ik rugweeen, net of ik veel te veel gedaan had en dat het uitstraalde naar mn rug...
Ik vind die menstruatiepijnen, zo noem ik het maar, echt een verschrikking ...het zoet zoveel pijn dat ik bijna vergeet adem te halen!
Wie heeft ervaring met buikweeen?

Kussies,
Hilal
34w6d

@pien,
Ik denk niet dat baby last heeft van je brandwond hoor, zal id wel zo zijn dat het voor jezelf extra gevoelig is.
Je pintjes herken ik niet maar denk dat het te maken heeft met het bekende gerommel en indalen van je kleine.

@hilal,
Ik herken de krampen die je noemt zeker.
Ben er zelfs vorige week nog voor naar het zkh geweest, heb ze nu nl ook al zo'n 3 weken icm harde buiken.
Gisteren zelfs bijna 4 uur lang.
Het zijn idd voorweeen en kunnen behoorlijk pijnlijk zijn!!

gr. Cora

Gisteren was ik bij de verloskundige en vertelde haar ook over die steken in mijn vagina. Ons kindje is al behoorlijk ver ingedaald. Ik vond haar antwoord wel heel grappig. Ze gaf aan dat die steken ervoor zorgen dat je baarmoedermond gaat verweken. Eerst is deze zo hard als het puntje van je neus en die moet zo zacht worden als je lippen. Wel een leuke metafoor.

Groetjes,
Mamjan (mv Janne en 35 weken zwanger van ??)

Terug
Bovenaan