pijnstilling pomp

hmimes

New member
hebben jullie ervaring met de pijnstilling pomp , ik had begrepen dat je een prik krijgt in je bovenbeen waar je duf van wordt ( morfine ) .

Ik heb nu al last van stress pfff , vanacht flinke menses pijn en boven me schaambeen kon niet lopen toen ik van toilet kwam . Vandaag op controle echo zat de baby goed gedaald .
 
Bij de bevalling van des oudste kreeg ik zo'n pethidine prik in mn been. T helpt wel maar hij was er ook duf van. Nu hebben ze ook zo'n pomp, maar volgens mij gewoon in je, arm of met een kapje. Verpleegkundige zei dat je er wat high van werd, maar dat t voor de baby veel minder effect heeft.
 
Hoi,
Ik heb bij de oudste zo'n pompje gehad. Deze krijg je doormidden van een infuus en kun je zelf bedienen.het hielp goed en ik werd er slaperig van. Heb tussen de weeën door wat gedoezeld en praatte volgens mij regelmatig erlangs. Volgens mij moest ik duwen na een wee en dan zou het bij de volgende wee helpen.hij is uiteraard wel begrensd zodat je niet een overdosering krijgt. Voordeel is dus ook dat als je volledige ontsluiting hebt dit meteen is uitgewerkt. Ik zelf heb het als zeer prettig ervaren en kan het wel aanraden als het te heftig wordt..

Succes met de bevalling..
 
Terug
Bovenaan