Pijntjes begin zwangerschap

<p>dag dames,</p><p>Ik ben op dit moment 4,5 week zwanger, maar deze zwangerschap voelt anders dan mijn eerste zwangerschap. Heb erg last van mijn onderrug, steken in mijn rechter lies en af en toe voel ik een soort propje/balletje tegen mijn buikwand aanvliegen bij het opstaan of bewegen. Heb dit bij mijn eerste zwangerschap niet ervaren. Had alleen 2 dagen erge krampen in de nacht. </p><p>Zijn er nog dames die dit ook hebben? </p>

Maakte mij al beetje zorgen, omdat ik elke keer iets voelde tegen mijn buikwand aan en ik dit nooit eerder heb gehad. Heb pas over 2 weken een afspraak bij de gynaecoloog. Hoeveel weken ben jij nu?

Maak je geen zorgen! Ik belde ook in paniek, maar schijnt heel normaal te zijn. Je baarmoeder maakt zich klaar voor de zwangerschap. Ik voelde echt van alles. Van steken tot menstruatiepijn en dan voornamelijk links onderin.

Ik was er van overtuigd dat ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap kon hebben. Ik ben nu 8+5 en heb al 2 goede echo's gehad. De tweede echo was afgelopen vrijdag bij een pretecho bureau, omdat ik door heel veel buikpijn dacht dat ik weer een miskraam zou krijgen. Tot mijn verbazing heb ik zelfs reflex bewegingen van ons wondertje kunnen zien! Bijzonder mooi moment.. aanstaande donderdag mag ik weer langs de verloskundige. 

Ja en dat gevoel had ik dus ook heel apart!!! Terwijl bij ons in de familie en die van mijn man niemand een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heeft gehad. Wat leuk!! Ik heb pas de 22e een afspraak en heb vandaag mijn vk gebeld en die zei ook al dat ik me geen zorgen hoefde te maken. 
Het is zeker een bijzonder moment, want toen wij al naar de gynaecoloog gingen bij Mn eerste kind kregen we telkens een echo en we vonden het altijd zo spannend en leuk om te zien!
ben benieuwd wat je krijgt hahah

Terug
Bovenaan