Pil en toch zwanger?

Hoi dames, hier is weer een zeurder!!!
Ik slik al minimaal 8 jaar de pil en voel mij sinds ongeveer 5 weken anders dan normaal. Ook mijn ongi is minimaal geweest de afgelopen keer en ook nu (2 weken na mijn 2 dagen ongi) heb ik s ochtends een extreem hongergevoel. Dit is verdwenen zodra ik wat drink. Meestal koffie! Ook heb ik steken in mijn linkerborst, met name aan de linkerkant. Verder moet ik erg veel plassen en een zeurderig gevoel links onder in mijn buik. Ik heb al eens een test gedaan, deze heb ik gedaan op de dag dat ik ongi moest worden. Negatief dus!! Nu, een paar weken later heb ik nog steeds deze klachten, terwijl ik deze nooit heb gehad. Tevens zitten mijn beha's erg strak, maar heb nu geen gevoelige borsten meer. Voorheen hevig met jeukende tepels. en heb ik een rare streep over mijn buik lopen. Misschien zon? Ik heb gelezen dat deze streep verticaal moet zijn, dus dat scheelt voor mij alweer want ik heb deze horizontaal lopen en zit tussen mijn schaamstreek en navel in.Dus dat kan verder niks zijn. Ik vind dit allemaal erg raar, omdat ik nooit geen last van mijn menstruatie heb gehad, en al zeker geen last van mijn borsten, waar veel dames last van hebben tijdens ongi. Wie kan mij misschien helpen? Want ik slik nog wel de pil door. Het is niet zo dat ik nu erg met een zwangerschap bezig ben, maar wel aparte kriebels krijg als ik een kleine ergens zie.
 
Hoi,

Je zou niet de eerste zijn die door de pil heen zwanger raakt, ik heb het hier al vaker gelezen. Het zou natuurlijk kunnen dat je te vroeg getest hebt omdat je getest hebt op de dag dat je ongesteld moest worden? Je kan natuurlijk altijd nog een test doen.

Wat betreft die streep, volgens mij komt die normaal gesproken pas na 20 weken zwangerschap en die loopt inderdaad van boven naar beneden.

Het is moeilijk te zeggen, doe nog een test, je zou ook niet de eerste zijn bij wie de eerste test negatief was maar een tweede een paar dagen later positief.

groetjes, jane
 
ik heb het zelfde, ik heb de afgelopen maand last gehad van gevoelige tepels er moe en krampen. Ook tijdens het pil gebruik, ik heb meteen getest, maar negatief. Heb mijn menstruatie gehad maar die was zo anders dan anders dat ik nu niet snap of dat komt door de stress of dat er echt iets is, ik ben maar 3 dagen ongesteld geweest waarbij ik 's morgens niets had en alleen 's middags wat bloed verloor... raar, maar ik wacht af of de volgende menstruatie gewoon is. Het maakt me wel ontzettend onzeker, dan denk ik weer, nee er is nix aan de hand, en dan heb ik weer zoiets van het kan bijna niet anders.
Nou ik wens je veel sterkte en misschien kun je het beste nog eens testen, Veel succes.
 
Terug
Bovenaan