pil en zwanger?

ik heb hier al eerder een berichtje gezet, dat ik ondanks de pil toch denk dat ik zwanger ben, ik heb al 2 weken terug een test gedaan maar die was negatief, ik had al last van moe zijn, gevoelige tepels en bultjes om mijn tepel en van die mentruatiekrampen, nu heb ik eergister mijn laastste pil gehad, en ik had zoiets van ach zal toch wel niets zijn. Nu pak ik net dubbel friss, dat drink ik echt veel, maaar.... het smaakt me niet, het heeft nu een hele vieze smaak. Nu maak ik me dus opnieuw weer zorgen. ohhh ik wordt gek, maar nog 2 daagjes wachten en dan zou ik een bloeding moeten hebben. Zucht
 
Snap dat je alles wat even anders smaakt of voelt gaat aanpakken van ben ik dan toch misschien zwanger?? Maar ik zou nog heel eventjes afwachten tot na het weekend. En als je het echt wil weten dan bel je de dokter toch gewoon even dan doe je daar een test. Snap dat het heel vervelend is dat afwachten maar denk dat dat nu eerst het beste is. En ik hoop natuurlijk voor je dat je wel zwanger bent, laat je het daarom even weten. Succes Knuffel Esther.
 
Ik heb hetzelfde gehad als jou. Ik slik ook nog de pil en heb net zoals jouw krampen in de onderbuik gehad en ik was erg moe en zweette het erg uit. Nu ook nog. Normaal gesproken is mijn ongi altijd op dezelfde dag en tijd, maar deze keer voelde en was het wat anders. Wat ik niet heb is dat mijn smaak is veranderd. Als ik jouw was zou ik gewoon nog even wachten en kijken of je ongi wordt. Ik ben dat dus wel geworden, maar zoals je las in mindere mate. wel ga ik dit even in de gaten houden, en kijken hoe de volgende ongi gaat. Ik heb gelezen dat het eventueel mogelijk is dat je ongi blijft en toch zwanger bent tijdens gebruik van de pil. Dat zal wel niet zo zijn, maar je weet maar nooit.
 
Anoniem geen idee eigenlijk nee, leef zelf helemaal op roze wolk en iedereen is toch erg bezig met zwanger zijn dus heb niet verder nagedacht dan mijn neus lang is. Maar 1 ding als je zwanger bent anoniem denk er aub heel goed over na wat je gaat doen. Het is echt heel bijzonder en ik snap ook mocht het zo zijn dat het een bliksemslag bij heldere hemel is, maar denk er goed over na. Knuffel Esther.
 
ik zou het niet erg vinden als ik zwanger ben, ik ben nu 20 maar ik wou altijd jong moeder worden, maar niet zo jong ik dacht zelf meer aan de 23 jaar, dus maar ach.
 
Terug
Bovenaan