Ik heb een vraagje en kom er niet uit via de bijsluiter. Heeft Cerazette nu wel of geen stopweek?! Snap er helemaal geen klap meer van. En zelfs de assistent van de dokter kan me niet vertellen hoe hij werkt dat is toch erg. Nu belt straks de dokter zelf om te vertellen of er nu wel of geen stopweek is. Want de bijsluiter is niet echt duidelijk zoals ik het lees is er geen stopweek. Heb zelf nog nooit een pil gebruik zonder stopweek dus voor mij is het gebruik helemaal onbekend. Ik ging twijfelen omdat een "normale"pil met stopweek 21 tabletten heeft en Cerazette heeft er 28 dus een week meer!
Vindt het zelf trouwens helemaal niet handig dat je geen stopweek hebt omdat je zo dus nooit weet wanneer je een bloeding krijgt. En ik gebruik hem juist om dat dus wel te weten (en om niet zwanger worden natuurlijk) zodat je weet waar je aan toe bent en zo kun je ook zelf bepalen wanneer je wel of niet ongesteld wilt worden. Als de BV stopt dan denk ik dat ik ook snel van pil zal veranderen.
Zijn er meer dames die Cerazette gebruiken en wat zijn jullie ervaringen met deze pil?
Vindt het zelf trouwens helemaal niet handig dat je geen stopweek hebt omdat je zo dus nooit weet wanneer je een bloeding krijgt. En ik gebruik hem juist om dat dus wel te weten (en om niet zwanger worden natuurlijk) zodat je weet waar je aan toe bent en zo kun je ook zelf bepalen wanneer je wel of niet ongesteld wilt worden. Als de BV stopt dan denk ik dat ik ook snel van pil zal veranderen.
Zijn er meer dames die Cerazette gebruiken en wat zijn jullie ervaringen met deze pil?