pil invloed

A

Anoniem

Guest
dag allemaal
ik lees dat de tijd die je aan de pil bent geweest invloed kan hebben op zwangerschap? is dat zo? ik ben namelijk bijna 13 jaar aan de pil geweest! wil dat dan meteen zeggen dat het bij mij langer duurd? is er iemand snel zwanger geworden na zolang de pil te hebben geslikt? zou ik me namelijk een stuk beter voelen!! nadine

hoi

een vriendin van me is 16 jaar aan de pil geweest en is na 4 maanden zwanger en is nu ze 11 weken zwanger en ik heb zelf de pil ook ongeveer 5 a 6 jaar gebruikt en ik ben pas na 2 1/2 jaar zwanger geworden en ben nu 10 weken zwanger dus het zecht

PS. veel sterkte en hou er de moed in
GROETJES

Dit kan wel. Ik ben zelf 15 jaar aan de pil geweest en ben nou al bezig in de vijfde maand.
Je hebt dan veel hormonen in je lichaam en mijn huisarts heeft gezegd dat ik er vanuit moet gaan dat het wel een half jaar tot een jaar kan duren voor dat ik zwanger ben.
In de tussentijd ben ik wel zwanger geweest maar dit is niet goed gegaan.
Het is dus gewoon afwachten.
Groetjes kaatje.

Hoi,
Ik heb de pil 15 jaar geslikt en ben 2 maanden na het stoppen zwanger geraakt (dus 1x ongesteld geweest). Een vriendin vn mij was meteen de eerste maand zwanger. Het kan dus echt!!

Groetjes,
Zon

Ben vanaf mijn 14de aan de pil geweest en nu 7 maanden zwanger en dat al na 4 maanden dat ik met de pil gestopt was....dus heel snel..
Het zegt allemaal niks!
Het is een kwestie van op het juiste tijdstip vrijen.....klinkt simpel....maar is het niet voor de meeste vrouwen omdat ze geen regelmatige cyclus hebben....ik ben wel 1 van die gelukkige geweest...... Hoop dat het zo blijft en een gezond kindje op de wereld zet!
Succes en laat je niet te veel lijden door alles rond je heen.

Hoi,

Ik ben ongeveer 7 maanden na het stoppen, zwanger geraakt van mijn eerste. Dus op zich best snel als je ervan uit gaat dat het wel langer kan duren.

Heel veel suc6

Ik hoorde laatst dat je er rekening mee moet houden dat het net zo lang kan duren als je aan de pil bent geweest. In mijn geval 10 jaar dus zou het ook na 10 maanden raak mogen zijn. Liever eerder! Wij zijn nu 8 maanden bezig en helaas nog niks. Ik hou me er een beetje aan vast maar hoop dat het nu niet lang meer duurt. Een vriendin van me was echter 16 jaar aan de pil en na 3 maand zwanger. Het kan dus sneller!

Liefs Joanna

Terug
Bovenaan