Pil......Pil.........Pil.....

Ik vroeg me eigenlijk nog eens wat af.
Namelijk.....
Wanneer zijn jullie eigenlijk weer met de pil begonnen...
Een paar weken na de bevalling.of
Pas als je weer ongesteld bent geworden om weer een mooie cyclus te krijgen..
Heb zelf te horen gekregen dat opzich t beste is om dan dr mee te beginnen als men weer ongesteld is geworden.
Ja t is wel weer raar dat men dan als men t weer geworden is de pil moet nemen,maar zo (wat ik gehoord heb) krijg je weer een klein beetje de controle over de cyclus,dan weet je zo weer wanneer je het weer moet worden.
Ben zelf dr nog ni mee begonnen,want ben tot nu toe nog ni ongesteld,.maar begin me t wel af te vragen.
Wel is t verstandig om een comdoom ff de eerste maand van de pil te gebruiken,
Ivm de betrouwbaarheid....

Ik laat over 2 weken een spiraal zetten, dus pil is bij mij niet nodig.

Maar ik geloof dat het idd het makkelijkste is om te beginnen wanneer je menstruatie is begonnen. Zo krijg je dd het snelste weer een cyclus.

liefs

Hi,

omdat ik na een week met borstvoeding gestopt was, mocht ik een paar dagen daarna van mijn verloskundige al weer met de pil beginnen. Ben net met de 2e strip begonnen, dus zit al weer in het ritme.

ik wilde aan de pil tot ik een spiraal mag laten zetten in dec (bij ons mag dat pas na 3 mnd)
maar ik krijg de pil niet ivm mijn bloeddruk....
dus wij zitten vast aan die vervelende rubbere dingen.....

Het is wel ff weer wennen maar t hoort dr weer bij.
Mag weer met de pil beginnen.
Ben vandaag weer ongesteld geworden.
Vind t wel ff een beetje apart om nu met de pil te beginen als men ongestled is,maar om een goeie cyclus te krijgen raadde men me aan om t zo dan te doen.maar wel ff nog t rubbertje gebruiken.

hallo

ook ik ben weer aan pil. ben de eerste dag van mijn menstuatie begonnen omdat hij dan direct weer veilig is.
moet wel weer even wennen was hem dan ook alweer twee keer vergeten het zat niet meer echt in mijn systeem op hem standaard te pakken na een jaar er vanaf te zijn, maar ben alweer ongesteld dus nummer 2 blijft uit!!!!! dit is ook de bedoeling
hahah
a
groetjes Dango

Terug
Bovenaan