pil?? spiraal? of wat anders?

A

Anoniem

Guest

hoi meiden

een vraag wat doen jullie na de bevalling ? ik wil   namelijk borstvoeding gaan geven maar ik wil ook niet weer zwanger worden dus ik moet me zelf veilig maken hahah
ik heb na die tweelilng een spiraal genomen maar dat was niks ik had er last van zo erg dat ik hem in egypte eruit heb laten halen

de pil kan niet want ja dat komt dan ook in de borstvoeding dat wil ik niet
nou en man lief en condoom laat maar dat is ook niks

ik heb dus geen idee wat ik moet doen nu want aangezien we maar eigenlijk 1 keer echt sex hebben gehad vanaf dat ik zwanger ben willen we als ik gewoon weer helemaal ben hersteld er lekker tegen aan gaan denk ik hahaha maar hoe moet ik nou zorgen dat er niet nog een baby komt dan he? ik denk dat ik toch maar weer een spiraal moet proberen je heb volgens mijn ook van die anti alergie toch??

ideen zijn zeer welkom meiden!!!!!!!!!

liefs cora

hey cora

ik heb voor deze zwangerschap een mirena spiraal gehad. Een hormoon spiraaltje dus. Ik was er erg tevreden mee. Ik heb hem 2 jaar gehad. Ik kan door verschillende klachten de pil niet gebruiken. En na jaren stunten met verschillende pillen toch maar een mirena. Ook al plaatsen ze die vaak pas na een bevalling.

Ik moet zeggen het was een drama dat ding te laten zetten. Maar ik ga er straks toch weer voor Het zetten zal dan makkelijker gaan omdat alles is opgerekt door de bevalling. Ik had geen last van mijn klachten die ik met de pil wel had. En niet meer ongi!!!!! En dat is toch erg prettig als ik eerlijk ben!!! Ow ja nog een voordeel na het verwijderen was ik gelijk zwanger!

Misschien moet je eens met je huisarts of met   de gyn overleggen over een   nuvaring ofzo, als je echt geen spiraal meer wilt. Een vriendin van me heeft zo'n ding. Die zweert erbij. Je plaats hem in je vagina en daar blijft ie 3 wkn dan haal je hem eruit en krijg je je menstruatie en na een week weer een nieuwe erin, Ze zegt dat ze het ook niet merkt tijdens de sex....

liefs gridje

hoi cora

Ik heb altijd pil gebruikt,en die hormonen waren niet echt lekker voor mijn lichaam ,had weinig zin in sex etc en ook als ik stopte met de pil binnen de 1e keer zwanger,dus wil nu wel voor spiraal gaan want ik ik wil die rotzooi niet meer in mijn lijf en de nog een zwangerschap wil ik voorlopig   ook niet meer,zal in het begin wel even aan de pil gaan maar zodra mijn lichaam weer in goede staat is zeg maaer ga ik voor de spiraal informeren,gr wendy33wk

Hoi Cora,

Ik heb voor mijn zwangerschap de nuva ring gebruikt.
Dit is een ring die je vaginaal moet inbrengen en zo 3 weken kan laten zitten 1 week eruit en dan weer een nieuwe.
Ik zelf had er geen last van en ook bij het vrijen voelden je hem niet.
Het enige nadeel is dat niet iedere verzekering hem vergoed.

Nou succes

Gr kim

Ik heb na mijn vorige zwangerschap ook het mirena spiraaltje laten zetten. ik moet zeggen dat ik zat te wachten op de pijn omdat het daarvoor zo erg was geweest. Maar ik voelde er helemaal niets van!! Het is dan inderdaad allemaal uitgerekt door de zwangerschap. Ik heb daarna wel een paar maanden vervelende krampen gehad maar dat was na 3 maanden voorbij en dan is het heerlijk. Bijna niet ongesteld en je hoeft nergens naar te kijken.
Succes met de keuze.
Groetjes

ben heel lang aan de pil geweest vergeten enz ben ik een ster in helaas. ondanks dat nooit zwanger geworden en na het stoppen meteen zwanger.

maar nu ga ik denk ik voor de spiraal weet alleen niet vanaf waneer dat mag.

lijkt me ideaal dus ik zie wel.

doei doei lucy

Terug
Bovenaan