Pil vergeten deel 2....

Hoi dames,

Ik heb al eerder een topic over de pil vergeten geopend, maar hier weer even mijn verhaal en vervolg vraag:

Ik ben sinds 10 jaar aan de pil (eerst Microgynon 30, daarna Rigevidon). Op dinsdag 27 maart ben ik ongesteld geworden, na vrijdag 23 maart de laatste pil van de strip te hebben genomen. Op zaterdag 7  april ben ik die pil vergeten, daar kwam ik zondagavond achter (dus 12 uur te laat, randje week 1-2). Ik heb voor dat ik de pil ben vergeten sex gehad, en in de week erna. Ik heb sinds een week  erge pijn aan mijn borsten. Ik heb een lichte vorm van mastophatie, maar het is erger en vaker als normaal. Ook is mijn (onder)buik is opgezet en hard (de ene dag erger als anders). Ik heb wel een normale stoelgang.
Ook heb ik het idee dat de aders op mijn borsten iets duidelijker zijn, maar dat kan ik me verbeelden.

Nu moet ik aankomende dinsdag ongesteld worden, maar heb al een test in huis liggen. Wil eigenlijk vanavond testen, voel me een beetje vaag.
Ik weet dat ik eigenlijk niet kan testen, maar kan niet wachten! Als ik echt zwanger ben, zou het dan niet al te zien zijn? Alvast bedankt!

Groetjes Stefanie.

he meis, ja als je nu test heb je kans dat je nog niks ziet omdat je nog niet zo veel hcg hormonen hebt ik zal als ik jou was even w8 na je rd 3 dagen later pas testen meis dat is het beste het is moeilijk maar toch

greetz suzette

Dag Stefanie

Suzette heeft gelijk het is nu te vroeg om te testen je hcg waarde is te laag om te meten. Je zult toch even nog geduld moeten hebben. Ik moet 23 mijn NOD hebben, kon ook niet wachten gisteren getest (geen duidelijke uitslag). Ik test niet eerder dan maandag.

Groetjes Sharine

Ben natuurlijk eigenwijs geweest en gisteren een test gedaan, natuurlijk negatief. De kans is heel klein dat ik zwanger ben, maar ja merk nu al dat m'n lichaam me voor de gek kan houden. Werd gister ineens ook echt misselijk tijdens het autorijden, terwijl ik dat nooit heb. Echt zo raar...maar waarschijnlijk zit het allemaal tussen m'n oren...
Ik wacht nu tot woensdag af, als ik dan nog niet ongesteld ben geworden doe ik weer een test.

Ben vanaf nu wel al gestopt met de pil, alvast ontpillen voordat we over een paar maanden voor het eggie gaan :)

hoi stephanie
ik wou even zeggen dat je,als je straks toch ongesteld word,toch even moet testen.want als je zwanger zou zijn word je ws toch "ongesteld" omdat je de pil slikt.zo kwam mijn nichtje er pas na 5 maanden achter dat ze zwanger was(door combi antibiotica+pil)omdat ze door de pil toch elke maand een ontrekkingsbloeding had.
groetjes kari

hoi stephanie
ik wou even zeggen dat je,als je straks toch ongesteld word,toch even moet testen.want als je zwanger zou zijn word je ws toch "ongesteld" omdat je de pil slikt.zo kwam mijn nichtje er pas na 5 maanden achter dat ze zwanger was(door combi antibiotica+pil)omdat ze door de pil toch elke maand een ontrekkingsbloeding had.
groetjes kari

Hoi Kari,

Dat was ik sowieso ook van plan, want je hoort inderdaad van die verhalen zoals je nichtje. Hoe is zij er uiteindelijk achter gekomen? En het kindje is helemaal gezond enzo?

Ik ben aan de andere kant bang dat het echt tussen m'n oren zit. Kan aan niets anders meer denken als aan zwanger zijn en baby's. Die 'ik wil zwanger worden bel' is hard bij me afgegaan!
Ben bang dat ik ook dingen voel die er niet zijn. Frustrerend!!

Hoi Taralientje,

Nee, nog steeds geen RD's. Ik word al jaren altijd op dinsdag ongesteld, en nu nog steeds niks. Heb gisterenochtend een test gedaan, negatief. Heb met de apotheker afgesproken toen ik de test kocht dat mocht het negatief zijn, maar donderdag nog niet ongesteld ben, dat ik dan even de ha moet bellen.
Misschien blijft m'n menstruatie uit door spanningen, maar heb wel vaker stress/spanningen. Snap er echt niks meer van!

Groetjes Stefanie

Terug
Bovenaan