Pil vergeten, nu misselijk en moe...Zwanger?

Hallo.

Ik weet niet hoe ik me moet voelen, maar voel me vrij verward.
Ik ben 14 augustus ongesteld geworden. Nu ben ik weer begonnen met de pil, maar ben in de eerste week er 1 vergeten. Ik en mijn vriend hebben gewoon verschillende keren gemeenschap gehad. Dacht dat het allemaal wel mee zou vallen. Maar... Ik ben een dikke week vaker misselijk en ben de laatste dagen erg moe. Kan halverwege de dag zo naar bed gaan en slapen. Misselijk ben ik wisselend, soms al 's morgens maar na het eten. Soms ook een dag of wat niet.

Ik ben vrijdag toch maar gestopt met de pil. Zou dan morgen of overmorgen ongi moeten worden.
Nu heb ik toch een zaterdag al een test gedaan, ondanks dat dit nog niet de dag was dat in ongi moest worden.
Tja die was negatief. Maar ga voor de zekerheid woensdag nog een test doen.

Vind het allemaal erg spannend. En moet zeggen het leeft wel heel erg.

Nu vertelde iemand mij dat al ik toch ongi wordt, ik toch nog zwanger kan zijn. Hmmm vreemd hoor een vrouwenlichaam.

Wie herkent dit, of kan me helpen? Bedoel krijg je al zo snel verschijnselen? Testje nog eens doen woensdag?

Groetjes Suus.

Hoi,

Ik zal als ik jouw was zeker een test doen want als je door de pil zwanger wordt kan je met de pilstop gewoon ongesteld worden.

Dus neem het zekere voor het onzekere,

Gr.Aster

Jep ik ken ook iemand die gewoon de pil slikte en er pas na maanden achter kwam dat ze zwanger was. Ze bleef gewoon ongi worden elke maand!

Groetjes, Aurora
http://aurora.web-log.nl

Hoi,

ALs je in de eerste week een pil vergeet heb je de grootste kans om zwanger te worden. Je hebt dan net een stopweek gehad en je geeft je lichaam de kans om een eicel te rijpen!!!

Dus de kans is er dat je zwanger kunt zijn. Wil je dit niet dan zal ik als ik jou was even contact opnemen met je huisarts. En anders zou ik stoppen met de pil en je ongi afwachten en evt testen. Is hij negatief en je wilt weer met de pil beginnen houd er dan rekening mee dat de eerste strip NIET betrouwbaar is!

Succes.

Groetjes Bibi

Terug
Bovenaan