Pil vergeten

Hallo allemaal,
Hoop dat jullie mijn verhaal een beetje snappen..

ik ben 7 weken geleden bevallen,
Vorige week zaterdag dacht ik weer mijn eigen menstruatie te hebben dus ben ik meteen begonnen met het slikken van de pil, op de eerste dag van de menstruatie zou ik meteen ook beschermd zijn.
Nu stopte het bloeden op woensdag, ik heb woensdag avond seks gehad en daarna gewoon die pil van de woensdag ook nog ingenomen. Maar nu ben ik er dus zondagochtend achter gekomen dat ik gewoon de pil van donderdag vrijdag en zaterdag vergeten ben in te nemen! Heel stom ik weet het maar ik ben ook zo druk met de kleine en moe dat ik het gewoon vergeten ben.. ik heb de vergeten pillen alsnog maar ingenomen en nu bloed ik sins zaterdag weer nu vraag ik mij af of dit nu pas mijn echte menstruatie is of dat dit komt omdat ik een paar pillen vergeten ben… en of ik nu zwanger kan zijn.. een eisprong komt 14 dagen voor of na je menstruatie dacht ik toch?
Of heb ik dit verkeerd

Xx

 
Bedoel je dat je de drie vergeten pillen gezamenlijk hebt ingenomen? Sommige pillen hebben als je er 2 tegelijk van inneemt het effect van een morning after pil. Zelf werd ik daar nogal misselijk van.
Een vergeten pil kan je nog binnen 12 uur alsnog innemen, anders beschermt hij niet meer.
Maar inderdaad is het onwaarschijnlijk dat je direct na je ongesteldheid een eiersprong hebt.
Voor alle zekerheid over 2 weken een test doen. Dan weet je het zeker.
 
Ja maar nu twijfel ik of dat mijn echte eigen menstruatie wel was, omdat ik eergister weer bloede maar dat is nu bijna weg.. ik weet niet nu niet of dit nu pas de menstruatie is of dat dit bloed van de pil is omdat ik er een paar achter elkaar heb geslikt dat mijn lichaam nu in de war is.. 
 
Oke het ging mij er meer om of ik nu niet zwanger kan zijn.. maar als het mijn menstruatie was de 22e dan moet de eispsprong nog komen volgens mij.. maar het is wel in de eerste week van de strip 3 pillen vergeten maar die woensdag na de seks heb ik hem nog wel geslikt dus weetniet of dat dan ook meteen werkt.. 
 
Ik zou hier echt even over overleggen met de huisarts. En ik neem aan dat je geen kinderwens hebt momenteel, komende tijd ook even met condoom vrijen. 
voor zover mijn medische kennis gaat is de kans erg klein dat je een eisprong hebt gehad, alleen beschermt de pil nu niet meer (goed) aangezien je hem een aantal dagen bent vergeten. Staat wellicht ook in de bijsluiter?
 
Ik ga morgen even de huisarts bellen. 
nee zo dacht ik het idd ook normaal in de eerste week van de stip moet je oppassen als je er een paar vergeet idd want dan heb je de menstruatie gehad in de stopweek en begin je weer met een nieuwe strip maar ik ben zeg maar op de eerste dag van m'n menstruatie begonnen met de pil dus in dit geval is dat dan toch anders of denk ik nu verkeerd.. 
 
Terug
Bovenaan