pil vraagje

Ik was vanmorgen bij de gynaecoloog voor een uitstrijkje en het gesprek ging de pil.
Ik vertelde dat ik diane 35 gebruikt en zij zei mij dat dit een slechte pil is omdat die (secundair) meer slecht voor je lichaam doet dan goed en het echt beter zou zijn om over te stappen op een andere pil, want hier zitten teveel slechte hormonen in

ik vertelde dat wij waarschijnlijk in januari willen stoppen met de pil, waarop zij zei ja maar toch, kan je beter nu stoppen en een condoom gebruiken..

Ik schrok een beetje van haar reactie over de diane 35,
want als het zo slecht is waarom wordt hij dan voorgeschreven en ik gebruik hem al vanaf mijn 16de.
ik ben ook gaan googlen maar dat kom ik ook niet verder mee.

Hebben jullie ervaring met de diane 35?

ik stop ook met de nuvaring. zowiezo omdat wij sinds alicia's geboorte maar 2 keer zonder condoom hebben gedaan. vind ik het zonde om 40 euro per 3 maanden uit te geven.

sorry weer verkeerde, ik zie het al bij firefox staat de een aangemeld en bij internet explorer de ander. mn nicht is hier van het weekend geweest en had even gekeken.

Ik heb die ook gehad, maar heb nooit echt gemerkt dat die slecht is. Maar zolang heb ik hem niet gebruikt omdat ik er migraine van kreeg (uiteindelijk heb ik het bij ze allemaal, migraine). Heb al verschillende soorten gehad. Maar nu slik ik de minipil omdat ik bv geef en heb nog geen migraine gehad.

Ja ik heb ook altijd migraine bij mij ongesteldheid, denk dat ik gewoon nog 2 maanden slik en daarna zie we wel weer...wil waarschijnlijk na hopelijk een tweede zwangerschap aan een spiraaltje

Ik heb hem nooit gehad altijd microginon 30, Maar die schijnt niet heel effectief te zijn geweest hier... hahah ik heb er maar mooi een prachtige zoon door gekregen.

Nu zit ik natuurlijk niet aan de pil... vanaf dat ik voor de 2e x zwanger was niet meer... :D

Ik weet niet wat je het beste kan doen... ik vind het toch wel vreemd dat ze dan nu pas zeggen dat het niet een goede pil is... als je hem al sinds je 16e gebruikt hadden ze daar best al eerder over kunnen beginnen. of iig sowieso nadat je je kindje had gekregen en weer met de pil zou beginnen.

Ik ga na deze zwangerschap ook een spiraaltje nemen.

Hoop dat het gauw mag lukken met de 2e!

Ik vertelde dit verhaal ook aan mijn vriend, en die zei nou dan moeten we nu maar stoppen met de pil en dan zien we wel :-D
Dus ik maak deze strip af en dan gaan we er rustig aan weer voor, wil wel graag ff de pil uitlaten werken.,,,,,ik ben helemaal blij verrast door zijn reactie

das nog eens een positieve bijwerking hihihi.
die staat vast niet op de bijsluiter!!!!!!!!!!

ik slik ook de Diana 35, maar dan de goedkope versie. al vanaf mijn 14de. ik ben de diana gaan gebruiken omdat deze goed zou zijn tegen acne.

Terug
Bovenaan