Pil

A

Anoniem

Guest
Ik heb net de eerste ronde achter de rug en ik ben stipt ongesteld geworden, maar ik blijf me zo raar voelen.
Dood- en doodmoe, s'morgens als de wekker gaat vraag ik me af hoe ik de dag door moet komen omdat ik zoooooo moe ben, als ik thuiskom van mijn werk ga ik direct naar bed, ik ben te moe om iets te doen en als iemand maar naar mij wijst begin ik te huilen, ik herken mezelf niet meer terug.
Hebben meer vrouwen dit gehad na het stoppen met de pil?
Want ik neem niet aan dat ik zwanger ben als ik ongesteld ben geworden.
Kan iemand me adviseren????

Ik heb geen idee waar het bij jou op kan wijzen, er zijn vrouwen die wel menstrueren tijdens hun zwangerschap, maar zelf persoonlijk heb ik nogal wat kwaaltjes gehad na het stoppen met de pil, allemaal te wijten aan de hormonen die hun gang gaan na het stoppen met de pil.
Ik hoop voor je dat het niet te lang duurt!
Succes!

Hoi,

Ik herken het helemaal.
Ik was een wrak toen ik net gestopt was met de pil. Ik wist geen raad meer met mezelf, (en mijn man op den duur ook niet meer). Kocht hij een cadeautje voor m, begon ik te janken. Zei hij dat het onzin was en dat ik gewoon mezelf even tot de orde moest roepen, begon ik ook te janken. Kortom een drama tijd. Ik heb zelfs een hele enkele seconde gedacht....ik begin gewoon weer met de pil (maar dit was maar een fractie van een seconde hoor hihih).
Gelukkig worden die klachten wel steeds minder, maar na 3 maanden ben ik nog steeds moe. Maar ach, daar wen je ook aan haha.
Succes en liefs Rebekka

Terug
Bovenaan