pil

A

Anoniem

Guest
Hallo
wie kan me helpen? ik ben 6 dagen geleden aan de nieuwe strip van de pil begonnen en hij is bijna twee hele dagen onvindbaar geweest, en ja ik weet dat het stom is......heb ik gemeenschap gehad met mijn man voor dat ik hem teruggevonden heb, nu is natuurlijk de kans heel klein dat ik zwanger ben maar ik durf de pil niet meer in te nemen want ik weet niet als dit schade op een baby kan hebben (maar de kans is natuurlijk super klein) nu heb ik al twee dagen de pil niet ingenomen, hadden jullie hem vanavond geslikt? of wie weet de evt consequenties als je de pil gebruikt als je evt. zwanger bent....ps zwangerschap is niet ongewenst hoor!!!

Waar zat je in je cyclus? Als het binnen een week nadat je weer met de pil begon was, of een week voor de stopweek was hoef je je niet zoveel zorgen te maken.

Ja, dat staat er toch: 6 dagen geleden aan een nieuwe strip begonnen.
Als je je bijsluiter goed leest, weet je dat je pil de komende maand niet meer betrouwbaar is.
Als je dus echt niet zwanger wilt worden, moet je dus de condoom erbij gaan gebruiken de rest van de maand.

Terug
Bovenaan