pil?

wanneer begonnen jullie weer aan de pil na de zwangerschap? en wanneer werden jullie weer ongesteld?
en wanneer weet je nou dat je weer ongesteld bent?
ik heb een paar dagen niet gebloed en sinds een paar dagen helder bloedverlies met buikpijn maar ik ben 3 weken terug bevallen zo gauw kan je toch niet ongesteld zijn?
 
Geen idee of je al weer ongesteld kan zijn. Zelf werd ik het na een week of zes weer, ben toen met de pil begonnen, maar de eerste strip is dan nog niet betrouwbaar volgens mij.
 
2 weken na de bevalling ben ik al aan de pil begonnen(deze was idd nog niet betrouwbaar)en ook ik werd na ongeveer 6 wkn ongesteld.
Of je ongesteld bent weet ik niet maar ik heb ongeveer 4 wkn na de bevalling last gehad van nabloedingen met af en toe helder bloed.Je kunt natuurlijk altijd je vk bellen om te vragen.

Gr Liel

 
Hoi,

Werd 16 weken na de bevalling voor het eerst weer ongesteld. Ben toen weer begonnen met de pil, als je op de eerste dag van de menstruatie begint hoort die nieuwe strip weer veilig te zijn (maar wij hebben voor de zekerheid die eerste strip aan gevuld met condoom)
 
Hoi,

Ik heb een tijd als kraamverzorgster gewerkt. Je kunt vloeien tot 6 weken na de bevalling. Het kan zijn dat je een paar dagen niet vloeit en na die paar dagen weer wel. Het is dus nog "bevallings" bloed.
Je kunt na + 6 weken weer normaal ongesteld worden.
 
hoi hoi
het kan zijn dat je je een paar dagen stopt met vloeien en dat het dan weer begint(had ik ook)je moet er ongeveer rekening mee houden dat je na ongeveer 6 weken weer ongesteld word tenzij je borstvoeding geeft dan kan het langer op zich laten wachten
vergeet dan niet dat je al wel vruchtbaar kan zijn want de menstruatie komt pas na de eiersprong.
de pil kan je gaan slikken 4 weken na dat je bevallen ben maar de meeste wachten tot ze eerst een keer ongestelt zijn en dan de eerste dag van de mentruatie beginnen met slikken van de pil en inderdaad de eerste stip is dan nog niet betrouwbaar
ik weet niet of je borstvoeding geeft maar als dat zo is kan je borstvoeding terug lopen daarom kan je dan beter om de minipil vragen bij je huisarts
nou een heel verhaal maar
hoop dat het een beetje duidelijk is
veel liefs jacqie
 
Terug
Bovenaan