pil

Ik heb 12 september een curretage gehad. Ik was ruim 11w zwanger maar het was al 2w eerder gestopt met groeien. Ondertussen heb ik al een maand de pil genomen, op aanraden van mijn gynecole. Ze vertelden me dat het beter is voor mijn cyclus terug op gang te krijgen en voor de hormonen. Maar nu heb ik al 7 dagen geleden het laatste pilletje van de strip genomen, en mijn maandstonden zijn er nog steeds niet! Ik heb ondertussen wel een klein beetje oud bloed verloren (donkerbruin). Ik maak me echt zorgen, is dit wel normaal dat ik na de pil mijn regels niet krijg??? Ik denk toch niet dat ik terug zwanger kan zijn, want we hebben heel weinig gevreên deze maand... en ik voel me ook niet zo.
Moet ik mijn gynecole bellen of nog even wachten...
alvast bedankt voor jullie antwoorden

HOi Emy, wat rot voor je allemaal. Ik zou toch ff de gyn bellen om te vragen hoe het zit, dat kost niets en misschien is er wel een heel logische verklaring voor.

groetjes Po

Hoi Emy,

Zelf duurde het bij mij 8 weken na de mk voordat ik voor het eerst ongi werd. Daarna werd het alleen maar langer. Ik zit nou 14 weken na mijn laatste ongi en nog steeds geen ei. Ik ben naar de gyn geweest en ik heb een hormonaal onderzoek gekregen. Ik kan eind van de maand terug komen voor de uitslag. Ik weet alleen dat je niet nu al zo snel naar de gyn kan voor een hormonaal onderzoek. Ik zou het nog even een maand afwachten. Het kan ook zijn dat het alleen de eerste keer wat langer op zich laat wachten. Dat heeft bijna iedereen na de mk.

Succes!

X F

Terug
Bovenaan