pilafkickverschijnselen

A

Anoniem

Guest
Vraagje,

Toen jullie net gestopt waren met de pil hadden jullie toen ook van die vage klachten.
Ik had ineens een zeurende pijn helemaal onderin mijn buik en nu 10 dagen na mijn ongi heb ik last van bruine afscheiding.
Is dit normaal of ???

liefs sil

Hoi hoi,toen ik net gestopt was,veranderde me lichaam heel erg.ik had veel meer bloedverlies en krampen,vlede maand liep ik zelfs te huilen van de kramp,ik heb ook veel meer afscheiding dan toen ik aan de pil was.ik voel elke keer wel wat,
je kan inderdaad wat bruine afscheiding hebben,je lichaam veranderd zo erg,dus zou heel normaal kunnen zijn.

sucses!!!

gr manuela

de eerste paar maanden had ik ook een korte cyclus 22dgn dat is langzamerhand rond de 27 geworden,en stemmingswisselingen.Je lichaam moet natuurlijk helemaal omschakelen na die hormonen en bij de een is dat zo gebeurt en bij de ander kan dat wel tot een jaar duren. bruine afscheiding had ik vooral de eerste paar maanden en allemaal vage klachten van misselijkheid etc. Het kan nooit kwaad om een smet je ha te overleggen hoe en wat,het gaf mij een hoop duidelijkheid.
Overigens was er met mij niets aan de hand;mijn lichaam deed gewoon zijn werk.
succes! gr. petra

Terug
Bovenaan