<p>Goedemorgen mama,s,</p><p>Hopelijk kan iemand mij helpen, ik ben sinds 9,5 maand weer aan de pil na mijn zwangerschap. Nu snap ik mijn lichaam weer overal aan moet wennen en is het eigenlijk al 9 maanden niet zoals het altijd was. Voor mijn zwangerschap was ik direct na het stoppen met de pil in mijn stopweek ongesteld zo,n 2 dagen vol bloed en 2 dagen wat licht gekleurde afscheiding en dan was het klaar. Nu heb ik de eerste 3 maand doorbraakbloedingen gehad, was normaal volgens de dokter. Daarna was het 6 maand prima 2de dag na het stoppen begon het met lichte afscheiding en dan 7 dagen lang ellende tot ik weer begon met de nieuwe strip. Nu had ik 2 maand geleden dat ik al ongesteld wordt terwijl ik nog 2 pillen moest. Nu komt het rare vorige maand 1 pil ietsje later genomen als normaal zo,n 6 uur later. Gestopt met de pil vanwege mijn stopweek na 4 dagen nog niets te zien, toen de 5de dag eindelijk ongesteld of nouja 2 dagen wat bloedverlies wat makkelijk op te vangen was met zo,n 6 verbandjes verdeeld over 2 dagen. Daarna was het ook abrupt gestopt. Naja zal wel dacht ik nieuwe strip nieuwe ronde. Nu moet ik nog 6 pillen en heb ik nu alweer licht bruine afscheiding en wat gerommel onder in m’n buik.. Wordt ik dan nu alweer ongesteld.... </p><p>Groetjes</p>