pilgebruik

Wat je kan proberen is een bv dag in lassen.

Een dag lekker thuis je kindje zo vaak mogelijk aanleggen. Om het uur om te beginnen. Dan kom je waarschijnlijk al een heel eind.

Succes
 
Hoi,

Je kunt proberen om je kindje een paar dagen om de 2 uur aan te leggen en iets te laten drinken. Hoeft niet veel te zijn maar je borsten moeten nu weer gestimuleerd worden om meer melk te maken. Verder zou ik met de pil stoppen en een ander voorbehoedmiddel gebruiken zolang je borstvoeding geeft, bijv. het condoom. Dat is best te overzien voor een paar maanden.

Succes en groetjes,

Gera
 
Vaker aanleggen of tussendoor kolven. Bv werkt volgens het vraag-aanbod proncipe. Is er veel vraag, dan wordt de productie ook weer meer!
Dit gaat natuurlijk niet binnen 1 dag, dus je moet het wel even volhouden!
Of het weer helemaal op het oude peil komt, durf ik je niet te vertellen, maar na verloop van tijd wordt het wel weer steeds meer!

Sterkte ermee!
Groeten van Marieke
 
Welke pil slik je? Ik heb via de dokter Cerazette voorgeschreven gekregen. Deze pil heeft geen invloed op de kwaliteit en hoeveelheid van je BV. Veel zuivelproducten gebruiken helpt zowieso, of veel drinken. Zorg ervoor dat je goed en gevarieerd eet en voldoende rust neemt. Bruin bier helpt ook fantastisch.

groeten,
 
Terug
Bovenaan