Pillen

Vandaag naar het ziekenhuis, want ik had een zogeheten missed abortion. Het is voor de tweede keer dat het niet goed is. Bij de gynaecoloog werd duidelijk dat ik niet meteen gecurreteerd kon worden. Ik kon kiezen uit curretage (plaatselijk of algehele verdoving), nog even wachten of pillen die een miskraam opwekken. Dat laatste heb ik nu gedaan. Heb vrij veel last van krampen en misselijk. Maar wel bloedverlies, dus vandaag zal hetw el komen. Het stomme is dat ik helemaal niet naar bijwerkingen oid heb gevraagd. Heeft een van jullie ervaring met deze 'miskraampillen'?

groetjes

Hoi,

Heb er wel eens van gehoord, maar heb er geen ervaring mee. Heb 2 miskramen gehad, de 1ste via de natuurlijke weg zeg maar en bij de 2e ben ik gecurreteerd. Als ik jou was, zou ik kiezen voor een curretage, stelt weinig voor, lichamelijk gezien dan! Veel sterkte!!!!

hallo

Ik heb bij mijn eerde miskraam vorig jaar een curritatie gehad en inderdaad dat is zo gebeurd maar het duurde bij mij wel erg klang eerdat ik weer zwanger raakte, mijn tweede miskraam daar is het vanzef weggegaan maar kreeg ook wel pillen om alles sneller te laten komen en volgens mij was het niet echt veel erger dan een menstruatie duurde wel even voordat alles weer gewoon was en een regelmatig, maar ik was net zwanger dus er zat nog weinig en nu de derde 8 weken en 4 dagen zwangerschap wat nu een natuurlijke weg zoekt maar wel veel pijn veroorzaakt, behalve de menstuatie klachtenkrampjes, de angst wat je tegen komt als je naar de w.c gaat. Maar toch vind ik het prettiger omdat mijn lichaam dit vanzelf doet en het ook sneller weer verwerken kan denk ik. hoop wel dat het nu snel achter de rug is hoor maandag tijdens de echo hoe en wat.we krijgen nu wel bloedonderzoeken.

Wens je heel veel strekte toe

marleen

hoi.

Ik kon maandag na het ziekenhuis voor m'n tweede echo bleek dat ik een leeg vruchtzakje had. Was 7 weken zwanger. Erg balen allemaal.
Dus heb ik Dinsdag avond 4 miskraampillen ingenomen. Had s'nachts alleen buik pijn maar geen bloedverlies. Dus de dag erna weer gebeld. en kreeg ik weer drie pillen mee. Nu nog steeds niks. Dus word waarschijnlijk toch een curritatie.
Maar ben bang om dadelijk weer moeilijk zwanger te worden.

Gr paty

Terug
Bovenaan