pilletje tegen bv??

hallo dames,

even een vraagje.
ik wil zeker te weten géén bv geven!! en daarbij wil ik ook geen stuwing. bij onze 1e heb ik daar wel vreselijke last van gehad. nu weet ik dat er een pilletje voor is dostinex maar mijn huisarts raad dit af ivm bijwerkingen.nu heb ik even op internet gekeken en de bijwerkingen die vaak voorkomen zijn misselijkheid. en de bijwerkingen die mijn arts beschreef waren maar zelden!!!
heeft er iemand ervaring hier mee of ka niemand mij een advies geven??

ik hoor het wel,
oja vandaag ook naar de vk geweest nu precies 36weken. echo was goed maar onduidelijk ivm groote kind haha. en hij ligt ook al goed ingedaald. hij ligt vast haha.

Ik wil ook zeker weten geen bv geven, en heb dus met de verloskundige overlegd voor een pilletje tegen stuwingen.
Ze vertelde mij, dat dat in Nederland niet meer gegeven mag worden. Reden hiervoor is dat ze willen dat de natuur zijn werkt doet, ook in verband met eventuele borstkanker in latere jaren.

Ze zeiden wel dat ze nu technieken gebruiken, waardoor de pijn dragelijk wordt. Opbinden door middel van hele strakke sportbeha's ed.

Mocht jij andere informatie krijgen hoor ik het graag!!!

nou mijn vk heeft er niks over gezegd. en de ha vertelde mij dat ze hem best wilt voorschrijven maar dat ze me wel bekend wilde maken met de evt bijwekingen en dat ik dan zelf mag kiezen. van jouw verhaal heb ik niks gehoord, hmmm raar.
misschien je ha vragen??
succes

Hoi,

hier een zomer-08 mama. Ik heb een maand borstvoeding gegeven, waarvan 2 weken kolven en échte borstontsteking. Ellende dus...
Ik hoorde ook van dat pilletje en zou en moest het hebben... en zo gebeurde het. Werkt echt wel goed. Maar eh... de bijwerkingen daar kwam ik pas later achter... staat bekend om de psychische bijwerkingen... hier een burn-out. Geloof dat die anders ook ooit wel een keer gekomen was, maar als ik geweten had, dat dat pilletje ook dit tot gevolg kon hebben, dan had ik 10x extra nagedacht.

Succes en ik hoop dat je er wat aan hebt.

Groetjes,

jannetje

Hey bijna mama van 2,

Ik zou ook natuur zijn gang laten gaan hoor! Met een dag of wat ben je er vanaf. ijs erop...en idd strakke bh aan en het is zo voorbij. Bij vorige heb ik er 1 dag echt last van gehad.

Terug
Bovenaan