Pim op controle in het zh geweest

Vandaag moest Pim voor controle naar het zh. Tijdens de echo's tijdens de zwangerschap waren zijn niertjes steeds te groot. Vandaar dat er in de eerste week na de geboorte een echo gemaakt moest worden om te kijken hoe de niertjes er nu uitzagen. Vandaag was dus de grote dag. Omdat ik nog steeds heel moe ben, kon ik zelf helaas niet mee. Manlief en Pim hebben dus samen hun eerste uitstapje gemaakt. Gelukkig ging alles goed en ook de echo was goed. Ik had niet verwacht dat we gelijk de uitslag zouden krijgen, maar de echoscopiste heeft gelijk met de kinderarts overlegd en die vertelde dat alles er goed uitzag! Helemaal opgelucht kwamen ze dus weer thuis, toch weer een zorg minder. Over 2 weken moeten we nog wel even langs de kinderarts, maar dat is meer voor de formaliteit.

Verder gaat alles heel goed met Pim, het is een echt slaapmonster, wat de hele dag aan het slapen is. Van de andere kids ben ik dat niet gewend, die waren veel wakker en huilden ook redelijk veel, dus ik weet niet wat me overkomt!

Al met al zijn we hier volop aan het genieten! Nu hopen dat mijn batterij ook snel weer wat beter opgeladen wordt, mijn energie is nog ver te zoeken.
 
Nou mooi dat het toch allemaal goed gaat met Pim dat is toch het mooiste. Geniet numaar lekker van jullie kleine man.

Xx
 
Gelukkig maar dat alles goed is. Nu maar genieten. wat het slaapgedrag betreft, gaat hier net zo, Djamie slaapt veel meer dan de meiden! Genietze, zou ik zeggen.

Liefs Kirsten
 
Terug
Bovenaan