Pimpen?

A

Anoniem

Guest
Haai meiden,

Wij gaan dit weekend aan de slag met onze babykamer..
We hebben nu een witte kamer, dus nog geen kleurtje op de muur..
Maar ik kom er niet uit.. ik wil graag wat anders dan één muur een kleur en dat is het..
We krijgen een jongen..
Wil wel eens wat anders, maar dan kost het vaak weer heel veel geld.

Heeft iemand tips om je muur leuk te pimpen??

liefs!

de muur een mooie kleur: bijv warm rood en dan met witte sjablonen (internet of bouwmarkt) figuren erop (bijv. olifantjes oid...). Die sjablonen kunnen op andere muren die dan nog wit zijn weer in rood terug komen en bijv opde commode of kast ofzo...
op de gordijnen, kussentjes... etc...
Niet duur wel heel mooi!

Succes enne: gefeliciteerd!
D

heyhey.

wij hadden net onze kamer behangen (  mint groen)
toen ik zwanger raakte, besloten we dat ons kindje naar onze kamer zou gaan.

om het buget een beetje leuk te houden, hebben we een winny the pooh rand gekocht. die hebben we in het midden van de muren gehangen. horizontaal. ook heb ik raam stickers gekocht en op het behang en deur gehangen.

de plintjes hebben we roze gemaakt.
en een leuke baby lamp aan het plafond.(lampion)
en op het laminaat een leuk vloerkleed.

zo werd een saaie kamer in een onweis leuke baby kamer getoverd.
en we waren totaal 60 euro kwijt.

wat je ook kan doen, is die rand laten schieten en alleen van die raam stickers ophangen op de witte muren.  ( je hebt ze ook in andere figuren hoor)

wij hebben alles gekocht bij de praxis. bijna elke bouwmarkt heeft wel die stickers enzo.

succes en ik hoor (zie) hopelijk wel wat je gaat doen met de kamer.

liefs, do

Hallo Inanna,

Ik vond het ook heel moeilijk. Eigenlijk had ik weer veel te veel ideeën, dat ik niet meer wist wat we moesten doen. Maar nu is alles gelukkig heel mooi en mag de kleine komen.

Ik heb een keer een leuke website gevonden, misschien een leuk idee. Het is behang in de vorm van dieren (en een boom) en ze zijn best groot. Als je dit te duur vindt kun je ze natuurlijk ook zelf schilderen. www.inke.nl  Ik vond persoonlijk de giraffe en de boom  erg leuk!
Verder zou je natuurlijk een paar bloemen kunnen schilderen of de contouren (dus in 1 kleur) van nijntje, valt altijd bij kleine kinderen in zeer goede smaak.
Wij hebben 1 muur behangen met een grote bloesem. Besteld op deze site. www.defotobehangsite.nl
Daar hebben ze ook goedkopere versies van en het is heel origineel.
Misschien zou je de naam in het groot op een gekleurde muur kunnen schilderen of ze uitzagen in hout en op de muur plakken voor een leuk reliëf. Of een leuk gedichtje op de muur met van die interieurstickers van b.v. www.kleefenco.nl Hier zijn zoveel sites van, dat je ze vast ook goedkoper ergen uithaalt. Zou je even moeten zoeken op internet.

Nou dit waren zo'n beetje mijn ideeën, Ik hoop dat je er wat aan hebt en ben benieuwd wat jullie gaan doen.

Groetjes Mineko

toen mijn zoon moest verhuizen wou ik ook wat anders en ik ben op de volgende site terecht gekomen.

friezeframe.uk   wij hebben Ben zijn kamer vrij uitgebreid gedaan met een onderwaterwereld thema ( de muren verven en verder met je thema behangen)   is erg leuk omdat je een 3-d effect krijgt.   kan helaas geen foto meesturen daar ik heel veel kwijt ben na een computercrash.

maar op deze site kan je nog veel meer ideeen opdoen.   wij zijn zeer tevreden in elk geval(   oja ik heb een foto van zijn kamer op mijn hyves staan bij mijn blogs als je wil kijken hoor ik het wel dan geef ik je ff mijn volledige naam)

veel suc6   liefs linda 37+4

Wat ik zelf in mijn hoofd heb als we gaan beginnen (is nog wat vroeg, zit in 8ste week):
ons kamertje word ook wit, de muren dan en ik wil hier en daar op de muren, overgaand op het plafond, cirkels/stippen gaan verven. In verschillende kleuren. Je kan hiermee natuurlijk eindeloos variëren. Qua kleur/grootte/hoeveelheid. En ik heb gehoord dat een van de eerste dingen waar babies naar kijken gekleurde cirkels zijn. Vandaar dat je borsten bij een zwangerschap vaak een donkerdere tepelhof krijgen. Zo ben ik op het idee gekomen. En het is niet duur. gewoon een paar potjes verf laten mengen bij de bouwmarkt. Succes en veel plezier.

Terug
Bovenaan