.... pindakaas

A

Anoniem

Guest
Gisteren ongesteld geworden. Altijd top om weer even die bevestiging te krijgen dat ik me in mijn vruchtbare jaren bevind ;-)

Was gisteren erg verdrietig, maar realiseer me ook dat het nog maar ronde drie was. Manlief snapte niet waarom ik zo teleurgesteld was en verweet me dat ik me er veel te veel mee bezig houd. Lastig om aan een kerel uit te leggen dat het niet alleen de gedachten zijn, maar ook de hormonen en rammelende eierstokken (ik zou zweren dat je ze kunt horen als ik voorbij loop ;-)).

Naja, op naar ronde vier en nog wat meer fun in the bedroom.

Leuk om te lezen dat er dit weekend ook positieve verhalen bij zijn gekomen. Gefeliciteerd!!

Liefs,
Melian

ja ik keh het
de afgelopen keren dat ik wel ongesteld werd en dus ook met een sip gezicht tervoorschijn kwam snapte mijn man mij ook niet alleen dat is ook moeilijk te snappen
hun weten niet hoe het is in die periode opzich met de hormonen en pijn en gaat zo maar door
daar zijn het mannen voor
denk ik dan

Hey meis, toch elke keer weer balen niet dan. Ook al is het pas ronde drie. Maar nieuwe ronde nieuwe kansen. En misschien deze keer wel geluk.

Zo herkenbaar. hier vond manlief ook dat ik er te veel mee bezig was. Maarja toen we ook eenmaal besloten hadden om voor een 2de te gaan, is het wel fijn als het niet al te lang duurt.
Ben nu 18,5 weken zwanger.
succes bij de volgende ronde, en natuurlijk veel plezier. hhihi.

Heel herkenbaar! Je weet dat het gemiddeld wel 6 maanden duurt, maar je gaat er stiekem toch vanuit dat het bij jullie sneller gaat!
Goed dat je gaat voor de fun in de bedroom, dat werkt beter dan alleen bevrucht willen raken!

Heel veel succes

Dank voor jullie begripvolle reacties. Inmiddels heb ik het naast me neergelegd, heb ik dit weekend heerlijk en overvloedig aan de wijn gezeten en ga ik er weer vol goede moed tegenaan. Heb vandaag ook een ovulatietest gekocht om eens te controleren of ik wel goed zit met mijn 'ovulatietijdstipvermoedens'. We zullen het zien. :)

Terug
Bovenaan