@pini

Hoi Pauline,

ik lees nu pas je reactie op mijn berichtje.
lekker hè die kleine poppetjes... kunnen ze tenminste lang in die minikleertjes dat staat zó lief.
je vroeg me naar mijn motivatie omtrent de vaccins.
vroeger was ik er ook helemaal voor, mijn eerste is volledig geënt tot nu toe en bij mijn zoontje meb ik na 14 maanden gestopt omdat ik merkte dat er een blijvende reactie was na het vaccineren. bepaalde prikkels kwamen niet binnen en dan maar heel licht hoor. bijvoorbeeld klap eens in je handjes of zo, kwam niet aan. ik ben hem homeopatisch gaan ontstoren op de inenting en alles is oké. alsof er een waas weg was. dit is misschien wel een aanrader om je in te verdiepen ook de site kritisch prikken is interessant.
vaccins zitten vol chemische stoffen en hormonen e.d. als je kindje al gevoelig is dan snap je wel dat er wat schade kan optreden als ze met 2 maandjes een prik krijgen.
Fiene wil ik de eerste 9 maanden niet laten enten om zelf haar immuunsysyteem sterk te laten worden maar ik word steeds huiveriger om wel te laten prikken omdat ik inmiddels geregeld vaccinatieschade heb gezien bij kindjes.
als je wel moet enten zoals in Rebecca's geval is het misschien een idee om te kijken wat een homepatische ontstoring kan doen.

Héél veel geluk en rust wens ik je toe!

groetjes

Hoi,

Ben dan wel niet pini, maar zou graag ook even reageren want ik twijfel gigantisch over het intenten!! Voorlopig nog niet, maar wil straks wel enten maar waarschijnlijk niet alles. Wil jij na 9mnd wel alle entingen gaan doen?

Op de site kritisch prikken word ik niet veel wijzer.
Weet jij of er eventueel ook mensen zijn waar ik naar toe kan gaan die echt verstand er van hebben?

Alvast bedankt,
Liefs

Hoi Floor,

Nee, ik ga zeker niet alle inentingen geven.
hieronder even een stukje uit mijn topic van een tijdje terug:

ik wil pas met 9 maanden gaan inenten omdat het immuunsysteem dan pas klaar is. met mijn zoon heb ik gemerkt dat enten niet zo maar iets is. je kan er delen in het lichaam mee aantasten. er kunnen flinke gevolgen zijn wat bij mijn zoontje gelukkig mee viel en is hersteld met homeopathie.
ik wil sowieso losse prikken geven en geen cocktails. ik geef ook niet alle prikken, zo laat ik de kinkhoest achterwege (die kun je toch krijgen ook als je geent bent en is een nare prik. MenC is 1 van de 24 vormen hersenvliesontsteking, die andere 23 kan ze dan ook gewoon krijgen (hopen van niet natuurlijk) BMR geef is ook niet. het zijn onschuldige kinderziekten die nodig zijn het immuunsysteem te ontwikkelen en bij deze prik is bekend dat hij het gevolg kan hebben dat het kindje ADHD krijgt of autistisch wordt. de prikken die ik wel geef wil ik homepatisch begeleiden omdat de ziekte op natuurlijke wijze geleidelijk aan via de slijmvliezen het lichaam binnenkomt en met de prik spuit je meteen in de bloedbaan .

Polio leeft bij iedereen in zijn darmen maar wordt actief als je een zwak in je gezondheid zit en op een hele hete dag een koud ijsje eet. dan heb je kan op polio.

Homeopaten werken met vaccins, kinesiologen ook. ik weet niet waar je vandaan komt maar misschien ken ik een therapeut bij jou in debuurt. ik ben namelijk zelf kinesioloog. op internet kun je ongetwijfeld een Kinesioloog bij jou in de buurt vinden. op de site van Tinus Smits staat volgens mij ook veel info. deze homeopatisch arts is inmiddels overleden maar ik vermoed dat zijn site er nog wel is want zijn werk leeft door. je kan op deze site ook de dvd who's afraid of Tinus bestellen. deze is zeer zeker de moeite waard!

een homeopatisch arts in Amersfoort ent nog homeopatisch in, als je haar naam wil weten kan ik die voor je opzoeken.

genoeg info?

Succes ermee!

Hoi,

Nou door alle operaties en testen die Rebecca heeft moeten ondergaan toen ze in het zkh lag loopt ze zoiezo 2 maandan achter met het normale enting schema. Bij haar merken we dus totaal geen verschil, ze geeft er totaal geen reactie op. Ja huilen met het prikken, maar dat is alles.
Ook omdat ze mog dagelijks medicijnen krijgt (3 veschillende, 1 1x daags de andere 2 3x daags) wil ik niet met nog meer dingen beginnen, ook ivm met evt wisselwerkingen die zouden kunnen voorkomen.
Zelf gebruik ik geen homeopatische middelen meer omdat na een lange tijd proberen ivm met een insectenallergie het niet hielp. Maar als het wel helpt bij mensen ben ik er ook een voorstander van, mijn paard bijv werken juist de homeopatische middelen stukken beterder dan de reguliere medicijnen. Dus als je lichaam er goed op reageerd zou ik zeggen het is een aanrader. Werkt het niet dan heb je het iig geprobeerd.

Groetjes Pauline
FRebecca 25 weken

Terug
Bovenaan