@ Pippi

Heei Pippi!!!

Ja, ik vind t ook leuk dat k jullie terug gevonden heb.Wat een sketie is Linde zeg, gaaf dat knippie.Jette heeft achter op dr hoofd veel en lang haar, maar t is nog te zacht voor n staartje.k Kan amper wachten tot een mooi pluimstaartje blijft zitten, hihi. Ik zie dat jij ook leuk kombineerd met T-shirtjes, ik heb ook heel veel met korte mouwen gekregen, nu heb ik een wit T-shirtje met lange mouwen gekocht om eronder te doen, dat staat leuk en is net even warmer, nu de zomer langzaan verdwijnt.Wij gaan volgende week naar de oekraine, naar mn schoon familie.3 dagen heen, 5 dagen daar zijn en dan weer 3 dagen terug rijden.Spannend, maar wel leuk.Noum tot volgende keer.

Ynez

Jippie, Ynez, je bent er ook weer! Wat leuk! Hahaha, goed om te horen dat het goed met jou en de kleine gaat!
Lekker weer meebabbelen nu hoor, hihi
Liefs, eline

Hej Ynez!

Nou meid, spannend vooruitzicht. Veel plezier samen enneh.... rust ook goed uit he, niet alleen maar ff heen en weer joh... pfff. Die afstanden he, dat hebben we echt.... Jij daar, ik hier. Jullie zullen ook wel overladen zijn met lief NL bezoek?? Wij hier zeker, we werden echt geleefd, erg lief, erg leuk, maar erg fijn ook dat we nu ons huis weer voor onszelf hebben!! Ha,ha,ha.

Echt top dat je er weer bij bent. Hopelijk vinden de andere meiden ook de weg hier naar toe. Gelukkig zijn we al weer met een heleboel. Ik vind t zelf nl. erg leuk om jullie allemaal te volgen met onze ukkies. Liefs en tot leesz maar weer he!! Pippi

Terug
Bovenaan