piratenfeestje...

Zo....in 6 weken tijd zijn wij alle vijf jarig geweest en hebben we 2 kinderpartijtjes met vriendjes gevierd. Was heel gezellig!

Hier de resultaten van het laatste partijtje (zie topic..ik beken..)

We beginnen met de kadootjes verstoppen en de   jarige moet ze zoeken...
daarna eten we cake die we zelf mogen versieren...

stoere piraten

allemaal wat piraten accesoires gekregen met een dobbelspel
piraten eten niet op borden en niet met bestek
Mama had twee brede stroken zilverfolie op de tafel gemaakt en daarom met mayonaise en ketjup een leuke tekst geschreven
de patat en worstjes werden zo op de tafel gegooid en zo werd er gegeten..
de kinderen vonden het geweldig!

mmmmm...patatjes

wat heeft Mick genoten...hij was zo trots op zijn partijtje...

chris vond het geweldig!

mijn kleine piraatje...

het partijtje was erg leuk, de speurtocht met schat zoeken is echt een aanrader.
groetjes Pascal

Het klonk al heel erg leuk in je vorige topic, maar het ziet er ook geweldig uit!!!
Je hebt er echt werk van gemaakt met een mooi resultaat.
Heb je er zelf ook volop van kunnen genieten uiteindelijk.
Of was je ´s avonds helemaal bek af
Groetjes. `Rebbie ´

Ha Pascal

Echt geweldig, leuke foto's (en die kleine Chris is geboren in een jongensparadijs, wat zál hij genieten zeg hahaha)!!

Maar goed, ik vind jouw creativiteit erg aansprekend, dus ben erg benieuwd waar je die piratenattributen op de kop hebt getikt (en wat voor dobbelspel je bedacht had om het ze te laten winnen...). En dan zo'n speurtocht: wat doen jongetjes van 5 en 6 tijdens zo'n speurtocht?

Het is echt niet dat ik zelf niet kind ben geweest (al is dat alweer een tijd geleden haha), maar jij bent de ervaringsdeskundige bij uitstek hier als het erom gaat wat kleine,grote jongens helemaal geweldig vinden anno 2008. Dus als je nog speurtochttips hebt, ík hou me aanbevolen!

Geniet lekker van de rust in huis na alle verjaardagen (of heb je alweer de herfstvakantie voor de deur deze week?)!

Liefs
Susan

ps. wat heb je eigenlijk besloten mbt die behandeling tegen je reuma? Het kan zijn dat ik het gemist heb natuurlijk......

Ik vind het helemaal super, je feest!!

Vooral dat frietjes graaien van de tafel vind ik helemaal het einde,.. ga het allemaal onthouden voor "later" haha,.. super!

Maar ik herken het wel hoor,.. Een en al drukte en dat aan een stuk door,.. pfff.. Kan er ook niet heel goed tegen. Maar die glunderende snoetjes en een dag om nooit te vergeten maken dat allemaal goed!

IIk zit hier dus al te genieten van je feestje, dus laat staan de échte piraatjes!!

Goed gedaan!

Esmé mv Kay en ???

WOW! Dat ziet er echt uit als een geslaagd feest! De pret straalt van de kinderen af.
Dat was al dat werk vast waard.

Dat dacht ik ook  toen we afgelopen maart uitgeput onderuit op de bank hingen, nadat de kinderen op bed lagen. Al weer een beetje bijgekomen?

Groetjes, Cathy

Terug
Bovenaan