pissig op mvm!

hoi dames

ik heb me eerst 3 weken geleden aangemeld maar ik hoorde niks. een week later nog een keer opgegeven en dag erna dus een telefoontje gemist ik dacht dat is vast van moeders voor moeders. dus ik naar het algemene nr bellen geeft ze mij het telnr van degene uit mijn regio en dat was idd waar ik die oproep van had gemist. ze zegt je hoeft niet te bellen hoor want ze belt jou nog wel een keer. nou mooi niet dus ze heeft me na die ene keer nooit meer gebeld en we zijn nu weer 2 weken verder. ik heb er zelf al tig keer achteraan gebeld maar er neemt gewoon nooit iemand op op dat telefoonnr!! ik ben zo pissig ik had allang mee kunnen doen! wat zal ik doen nog een keer naar dat algemene nr bellen?

liefs Dbby
 
Wat vreemd zeg dat het niet goed gaat.. Dat is idd zonde..
Ik werd echt 10 minuten na aanmelding gebeld en diezelfde avond stond ze op de stoep.. ze zei elke dag dat je mee kan doen is er 1!

Als je graag mee wil doen zou ik nog een keer bellen of mailen..

Liefs
 
Wat bizar zeg!!!
Hier in Dordt was de consulente ook supersnel, net als bij Renate! Gewoon nogmaals naar het algemene nummer bellen hoor, dan moeten ze hun werk maar doen, enne... graag of niet toch?! Wel jammer dat het zo moet, want je doet natuurlijk vrijwillig mee voor een goed doel!

Liefs!
 
ja ik vind het echt verrot dan wil ik anderen graag helpen en dan lijkt het net of het niet mag:s er zijn al 2 weken verloren gegaan lekker zonde. ik ga nog maar eens bellen...
 
Hey Dbby,

Wat onwijs vreemd! Volgens mij sprak ik je daar de vorige keer ook al over. Ik werd echt super snel terug gebeld.....er is een sxchreeuwend tekort aan Pregnyl en dus begrijp ik werkelijk niet waarom ze je niet bellen, zo gaan er kostbare weken verloren!

Ik zou echt denken: "jullie kunnen de pot op". Maar ja....het is ook weer voor zo'n goed doel. Het is je eigen beslissing natuurlijk maar het werkt wel 2 kanten op, ja toch?

Het is dat ik weet, ook door mijn eigen mmm hoe belangrijk het is maar ik zeg wel heel eerlijk: ik vind het een enorm gedoe en kan m'n draai er niet mee vinden. Werk ook 4 dagem dus ik krijg die 8 kannen ook echt niet vol.

Succes meis! Liefs Lynn.
 
hey lynn

idd had laatst ook al op een topic gereageerd. nou weer dat nr gebeld kreeg ik een kind aan de lijn (??) die gaf een mobiel nr ik dat bellen: dit nr is buiten gebruik grrr het stoom kwam inmiddels uit mn oren. ik denk bel nog 1x het algemene nr en dan kap ik ermee en zij vond het ook erg raar. ze zou ervoor zorgen dat ik alsnog gebeld zou worden en waarempel had ik der eindelijk een half uur later aan de lijn pff! nu komt ze vrijdag langs en als het zou lukken donderdag al maar dan zou ze ff bellen

ben benieuwd!
 
Hehe eindelijk! En dan komt ze nog pas vrijdag! Weer een week voorbij.. ze snapt het niet helemaal denk..

Nou succes hopen dat het nu goed gaar.. hoeveel weken ben je inmiddels
 
Terug
Bovenaan