Pittig dagje....

A

Anoniem

Guest
Hallo lieverds,

Hoe waren jullie kerstdagen? Hier alles gezellig en goed!

Ik moet even wat kwijt: afgelopen jaar was een goede collega/vriendin van mij in verwachting en het ging zowat heel 2011 over baby's.....begrijpelijk! Nu hoor ik vanochtend van een andere collega dat ze in verwachting is en dat dacht ik al (voorgevoel) maar het slaat toch weer in als een bom! Ik gun het iedereen met een kinderwens en elke ronde is er 1 teveel maar ik zie zooooo op tegen weer al die baby verhalen..... Kan er niets aan doen! Ze heeft het mij wel eerder verteld dan de rest van het team omdat ze weet dat wij in de medische molen zitten. Dat kon ik wel weer waarderen!

Verder heb ik nog steeds last van slijm, ook al zijn mijn vruchtbare dagen (volgens berekeningen) weer voorbij. Dit slijm/afscheiding ziet er wel weer anders uit dan het slijm wat ik had voor en tijdens mijn ei. Ik heb dit echt voor het eerst in al die tijd en ik weet niet wat ik er van moet denken...... verder ook nog last van lage rugpijn en ik ben heel erg moe maar datzal van de drukte zijn.

Ik durf niet te hopen en hoogst waarschijnlijk zal het zonder medische hulp ook niet gaan lukken voor ons maar goed, stiekem doet hoop toch leven!!

Ik voel me verdrietig en moe! Ben het zat dat wij overal in het leven moeten vechten (niet alleen het zwanger worden) maar ik weet ook dat we positief moeten blijven! Vallen, opstaan en weer doorgaan!

Over iets meer dan een week weet ik meer (nod 06-01 cyclus 30 dagen en nod 04-01 cyclus 28 dagen) Maandag migen we trouwens weer bellen voor een nieuwe afspraak in het ziekenhuis voor een 2de zaadonderzoek en een nieuwe afspraak bij de fertiliteitsarts voor Februari.....

Sorry voor m'n lange verhaal maar moest het ff kwijt!

Liefs en een knuffel Lynn.

Dat is echt rot! Zo blijven alle baby's maar door je hoofd spoken. Ik hoop zo hard dat het voor jullie deze ronde raak mag zijn, zonder medische hulp. En anders zsm met hulp, als dat kindje er voor jullie maar komt!

Ik bewonder je positiviteit, maar kan me ook voorstellen dat je met zo'n opmerking niets kan, nu jullie al zo lang wachten.

Toi toi toi, ik ga heel hard voor je duimen en doe mee met wachten, op exact dezelfde data als jij :)

Liefs Sabien

Lynn, jij hebt altijd zo veel positiviteit in je verhaal. Mijn respect daarvoor!
Succes nog de laatste zware dagen en heb je daarna nog wat extra rust?
Sterkte!
liefs,

Ahw lynn zo begrijpelijk wat je voelt. De moedeloosheid die je uiteindelijk krijgt is niet meer dan logisch.

Vind het zo goed voor je dat je vecht voor jullie baby want het zal het eindelijk dubbel en dwars waard zijn geweest.

Hou vol, ik weet zeker dat het ook jou gegunt is!

Liefs, Sharon

Dat is wel heel vervelend, als je weer zo n verhaal moet aanhoren. Maar wel lief dat ze eerst naar jou toe kwam. Heel begripvol. Eens is het jouw beurt (!) En dan zul je misschien ook in situaties komen waarin je je woorden op een goudschaaltje gaat wegen, omdat je twijfelt of mensen misschien al langer bezig zijn, en zelf zo goed weet hoe dat voelt.

Meis, ik snap heel goed dat je de moed er even niet meer in kan houden. Zo positief als jij altijd bent hier, dat kun je niet altijd in stand houden. Heel veel sterkte.

Knuffel van mij.
wenser

dat lijkt mij idd ook erg frustrerend als je om je heen alleen maar vrouwen ziet die zwanger worden en bij jou lukt het niet 1,2,3..wel lief dat ze als eerst naar jou toe kwam.

wat gek van je slijm dat je het nog nooit zo heb gehad. Kan mij voorstellen dat je iedere maand toch hoop houd. Ik vind jou altijd zo positief. echt zo knap van je.

sterkte meid.

liefs!!

Terug
Bovenaan