Pittige tijden...

Hoi Allemaal,

Mijn zoontje word 20 Maart alweer 1 jaar. Zijn zusje is afgelopen Januari 2 jaar geworden. Ze zitten dus vrij dicht op elkaar. Dit is op veel momenten heel leuk maar ook op sommige momenten ook heel druk!! Bob is veel drukker en ondernemender als zijn zusje was toen die 11 mnd was. Anna is inmiddels een echte peuter puber en waakt de hele dag over haar speelgoed. Zodra Bob in de buurt dreigt te komen roept ze al, NEE Bob! Niet afpakken, mijn speelgoed!

Verder is Bob ook veel onrustiger als Anna was en heeft hij nog steeds veel slaapjes nodig. Het is niet gauw goed (dit heeft op moment erg met tandjes krijgen te maken) en een vast ritme houd hij niet aan. Het krijgen van tanden zit hem ook erg dwars, veel meer als bij Anna.

Het bezig houden van een ondernemende baby en een peuter puberende dame vreet mijn energie op en mama vind het dan ook heerlijk om morgen weer even lekker te gaan werken!! Even energie op doen!!

Sorry hoor, moest even mijn frustraties van me af typen!! Ha ha!!

Geluksvogeltje..

Fijn he, het even weg kunnen tikken! Ik herken het helemaal, ook Tijn is alles mijn mijn mijn en Wout mag vaak helemaal niets. Mijn ervaring is dat het periodes zijn en er vanzelf weer een betere periode komt.
Maar ja, het vreet energie! (die ik ook nog eens niet heb op het moment...)
Qua werk heb ik niet echt de goede keus gemaakt. 12 Verstandelijk gehandicapte kids die qua ontwikkeling vaak aardig gelijk lopen met die van mij, dus uitrusten op mijn werk is er voor mij niet bij (al is het wel anders, die gaan om 3 uur weer naar huis...)

liefs Natasja

hey!

bedankt voor het van je af schrijven! dan weet ik wat mij nog te wachten staat straks.. haha..
yuri word in maart 1.. en in mei verwacht ik de 2e..

nog tips????

haha

Lastig is het soms he, met meerdere kindjes. Mijn dochter is nu 3 1/2 en slaapt ook niet meer tussen de middag. Ze is er eigenlijk heel erg aan toe om naar school te gaan, maar ja, dan moet ze nog 6 maanden wachten. Ze is meestal heel erg lief voor haar broertje, maar haar speelgoed is haar toch wel heilig. Ze moet nu echt leren delen. Ze heeft nog wel een oudere broer, maar ja, die word dit jaar 10 dus was al 6 toen mijn dochter kwam. Dus ze is door ons allemaal als een prinsesje behandeld.... ;-)

Terug
Bovenaan