Pittige voorweeen

<p>hallo dames,</p><p>even een vraag of meerdere dames hier last van hebben gehad?</p><p>ik ben morgen 35 weken zwanger, sinds vanmiddag 16:30 ong. Last van veel harde buiken en daarbij pijn onder in de buik. Dit ging maar niet weg, onder de douche geweest hielp niet. Ondertussen kwamen deze voorweeen regelmatig om de 5 a 6 min.. verloskundige gebeld en die is geweest, er is geen ontsluiting. Moeten het nog even aanzien. Warme kruik er tegen helpt niet. Lig nu ontspannen op bed.. de voorweeen blijven wel maar niet meer zo regelmatig als eerder.. heeft iemand nog tips?? En hoe lang heeft het geduurd tot de bevalling begonnen is? De kleine moet nu zowiezo nog 2 weken en 1 dag blijven zitten voor een thuis bevalling maar ik betwijfel of het nog zolang blijft zitten(is een voor gevoel).</p><p> </p><p> </p>

Heb dat bij de eerste ook gehad. Heb toen een warme kersenpittenzak tussen Mn benen gedaan. (Mijn weeen voel ik altijd alleen daar echt bij Mn baarmoedermond) 
heb dit 2/3 dagen gehad. Wel van alles ondernomen. Dit was met 35 wkn. Met 37 bevallen. 

Ik heb het 4 dagen en 3 nachten gehad. Toen ik helemaal op was en er doorheen zat kwam de vk weer langs. Toen bleek ik 2,5cm ontsluiting te hebben. Vliezen gebroken en toen ging het echt los! Bij mij was het dus wel echt het begin. Overigens precies op uitgerekende datum bevallen. 

Bij de vorige heb ik dit weken lang gehad, tot uitputting aan toe. Bij mij was het helaas geen voorbode dat er daadwerkelijk ook iets gebeurde en wilde de baby er met geen mogelijkheid uit. Maar zoals sommige dames hierboven beschreven, het kan dus wel;)
Probereer je niet al te druk te maken, moeder natuur houdt je toch niet tegen? heeel veel succes nog met de laatste loodjes! 

Het kan zijn dat het ook veroorzaakt wordt door indalrn, dan komt er een soort van druk op te staan.. 
Ons dochtertje was met 32 weken al in gaan dalen en sindsdien ook steeds gerommel, uiteindelijk heb ik hier 9 weken last van gehad, soms 1 a 2 hele dagen maar ook 1× 3 dagen lang en toen ging het weer weg (rond de uitgerekende datum was dat dus was best teleurstellend dat het stopte).. uiteindelijk is ons meisje nadat ze mij gestript hadden met 41+1 geboren.. wat bleek bij mij, zij wilde wel (al die tijd dus al) maar mijn lijf niet.. achteraf maar goed ook want ze was maar 44 cm bij de geboorte (wel goede reactie en goed gewicht dus geen couveuse).. 
Het kan voorbereidend werk zijn en/of voortekenen o.i.d maar het kan dus dat het niet zo is.. ik heb 9 weken last gehad (sorry niet echt motiverend)... je weet het pas als het begint en doorzet.. mijn VK zei steeds als je twijfelt of het begonnen is dan is het niet zo, het is zo als je het zeker weet dan is het zo, vond ik gek maar klopte wel..
Wat bij mij hielp, op mijn rug liggen en ademhalingsoefeningen te doen, klinkt stom maar een boek lezen want dan denk je er niet aan en een kruik in mijn rug.. met slapen een kussen tegen mijn buik, warme straal erop, soms ging ik lopen of fietsen..
Succes en hou vol! Binnen 7 weken zal de bevalling plaats vinden (het duurt maximaal tot 42 weken)

Terug
Bovenaan