placena voor ? wanneer voelen bewegen?

Hallo allemaal,
Op de 12 weken echo bleek de placenta aan de voorkant te liggen. Klopt het dat je de baby dan later voelt bewegen? en vanaf wanneer zou je het dan kunnen voelen ? Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en weten hoe lang ik nog geduld moet hebben...? Ben nu bijna 15 weken, dus waarschijnlijk duurt het zowiezo nog even, alhoewel ik hier ook lees dat mensen al eerder iets voelen.... groetjes!

Hoi Wolletje.

Mijn placenta ligt ook voor, Het is mijn tweede zwangerschap en ik voelde het voor het eerst met een week of 17..

Groetjes

he wolletje

bij mijn eerste zw lag me placenta ook voor ik voelde het ook pas voor het eerst rond 18 weken maar ja je weet bij een eerste zw ook niet goed wat je moet voelen natuurlijk ff wachtan nog en dan word je geduld dubbel en dik beloond

liefs

Hey!

Ik voelde het met 19 weken, dus eigenlijk begin deze week pas! Is een beetje gek gevoel, je voelt het het beste als je plat op de rug ligt!

Ook mijn placenta ligt voor!

Hallo,

ik ben van het aprilforum maar ook mijn placenta ligt voor. Voelde de beeb pas met 20 weken terwijl het de derde is. Maak je dus niet druk als je voorlopig nog niks voelt.

Terug
Bovenaan