Placenta aan de voorkant

Dag dames, tijdens mijn echo vorige week bleek dat mijn placenta aan de voorkant is, dit betekent dus dat ik de kleine niket goed kan voelen.
Enig idee of er nog andere nadelen zijn?

Trouwens bloempje ,ik was gisteren ook bij de VK en ze kon het hartje niet vinden, ik mag volgende week terug.... ik maak me geen zorgen denk dat het te maken heeft met mijn placenta. Heb thuis nog een angelsound die heb ik vanmorgen nog even gebruikt en kon wel een hartje horen.

groetjes

hoi!

bij mij ligt de placenta ook aan de voorkant.
tenminste ze zei zoals ik het nu kan zien...??
ik zou het wel jammer vinden als ik het kindje heel slecht of weinig of heel laat kan voelen.
maar het hoeft niet altijd zo te zijn zei die mevrouw.

groetjes

zolang hij aan de voorkant ligt zijn er (volgens mij) geen extra dingen. Idd je voeld de baby minder, is niet echt leuk.
Maar ligt de placenta voren maar laag, dan kan hij door het groeien voor de uitgang gaan liggen. Of half voor de uitgang. Dan heb je wel nadelen. Maar daar moet je je niet druk om maken. De vk zal het goed in de gaten houden en als er iets is dan hoor je het wel.
Maak je geen zorgen en ga lekker genieten !!!!

Breek even in (ben van april-mama's)
Bij mijn eerste lag de placenta ook aan de voorkant, ik voelde mijn zoontje rond de 20 weken voor het eerst echt aan de buitenkant. Dat is heel gewoon.
Nu ligt de placenta weer aan de voorkant, maar ze zeggen dat je het gevoel eerder herkend....ik ben benieuwd!

bij mij ligt die ook aan de voorkant,
en ik moet idd zeggen dat ik bij mij eerste twee zwangerschappen die kleine rond deze tijd van de zwangerschap (16 weken) al wel duidelijk voelde
en nu eigelijk niet dat vind ik persoonlijk wel jammer
want als je leven voel dan steld dat je wel gerust vind ik.
nu kijk ik wel weer steeds naar de verloskundige uit om het hartje te horen....
zo ie zo weet ik dat ik een keizersnee gaat krijgen.
dus verder maakt het niet uit waar de plecenta had gelegen bij mij...denk ik.

Terug
Bovenaan