placenta aan voorkant van de buik

halllo dames

toen ik me 20 weken echo kreeg zeide verloskundige dat me plasenta aan de voorkand van me buik ligt  
niks ernstigs ofzo     maar je voelt het daardoor ietsje minder    

oook dat kan klopen   wand bij me zoontje was dat niet en bij me zoontje voelde ik al wat eerder als dat ik deze kleine voelde

wie heeft dit ook dat de placenta aan de voorkant zit

groetjes soraya

hoi

Ik heb dat ook maar moet zeggen dat ik het bij de 22 weekjes toch goed ging voelen en sinds twee weken ook veel overdag en mijn man kan het sinds een paar wk ook goed voelen.zie mijn buik zelfs al bewegen af en toe,dus komt wel hoor gr wendy 25 wk

Hoi hoi

Hier nog 1 met de placenta aan de voorkant!
Bij mijn dochter lag hij aan de achterkant en voelde ik alles al erg goed met 18 weken.
Nu duurde het idd ietsje langer.
Ik moet ook zeggen dat ik het wel steeds meer begin te voelen, en soms zelfs al een duw tegen mijn hand en je ziet mijn buik een beetje omhoog gaan, ben nu bijna 22 weken.
Wel weer een heerlijk gevoel hoor!
Morgen de 20 weken echo, heb er zo`n zin in!
En nu maar hopen dat onze beeb zich laat zien!!

XxX

hallooo   halloo

gister voelde ik me dochter wel heel goed van het begin tot het eind van de avond

dus met 21 weken vind ik het al goed vroeg

mijn zoontje voelde ik toen de tijd maar net af en toe en niet zo hard en vaak

groetjes soraya

hallo, ook bij mij ligt de placenta aan de voorkant maar die loop eigenlijk smal over mijn buik zodat ik al wel snel schopjes voelde volledig links of rechts van mijn buik maar zelden of heeel zacht in het midden. Bji de 3D echo zag je ok dat de placenta er als een wiolk voorhing en dat het hoofdje met moeite te zien was.
Ze gaan daarom gratis en voor niks nog eens proberen als ik 27 weken ben omdat het kan bij het groeien van de baarmoeder dat de placenta nog wat naar boven schuift, de baarmoeder die kantelt als het ware
ben eens benieuwd

juliecevol 23weken en 1 dag

Hier nog iemand met de placenta aan de voorkant.
Sinds een weekje voel ik de baby echt heel vaak.
Gisteren heel de avond en nu ik hier achter de computer zit ook weer.
Zalig dat gevoel mag van mij wel heel de dag.
Gr lisette 22 weken zwanger nu

Hallo Soraya,

Ik heb 'm ook aan de voorkant liggen. Dat zaggen ze al bij de 12 weken echo en bij de 20 weken echo was dit nog steeds het geval. Wel jammer omdat ik de kleine weinig voel. (een plofje geeft toch weer een gerust gevoel!). Gelukkig was alles verder wel goed.

Groetjes Juffie

En hier nog iemand met de placenta aan de voorkant. Ik kon de baby echt goed voelen toen ik 20 weken was, en het wordt nu steeds sterker. Had ook verwacht dat ik de baby al veel eerder zou voelen, vooral omdat het het 5e kindje is, maar bij 14 weken zei de vk ook al dat de placenta aan de voorkant lag, dus ook ik moest erg lang wachten voor mijn gevoel dan......

Liefs Hilma.

PS is voor mij ook de eerste keer dat hij aan de voorkant ligt, dus dit was ook voor mij weer eens iets nieuws...

Terug
Bovenaan