Placenta afdruk

<p>Edit: Ik heb inmiddels iemand gevonden die dit doet en het resultaat is werkelijk PRACHTIG!! Dus mocht zoiets jou ook aanspreken, neem dan zeker een kijkje op haar Facebookpagina; Tree of Life Placenta Art. </p><p>Ik ben even benieuwd of er hier al mensen zijn die er ervaring mee hebben, komt ie: Ik wil graag na de bevalling mijn placenta even bewaren om er een afdruk van te (laten?) maken. Maar ik heb geen idee hoe ik dit aan moet pakken en om eerlijk te zijn zou ik dit ook liever aan iemand overlaten die dit al vaker gedaan heeft. Ik heb er maar 1 dus het móet in 1x goed gaan ? Online krijg ik alleen sites gevonden die vertellen hoe je het moet doen maar geen die aanbied om het voor je te doen. Mijn vraag is dan ook; zijn er hier mensen die dit al eens zelf gedaan hebben? Zoja  was het lastig of juist heel simpel? En/of weet iemand een site/persoon die deze dienst wel aanbied? Ik beval over ongeveer 3 dagen dus enige “haast” is wel geboden bij deze vraag ?</p>

https://www.bodhini.net/placenta-afdruk-aquarelle
geen ervaring mee, maar kwam deze tegen op google toen ik benieuwd was wat je met een placenta afdruk precies bedoelde.

Ja! Dat is precies wat ik bedoel! 
Alleen zie ik dat deze mevrouw in de omgeving van Maastricht woont. Ik woon in de omgeving van Etten-Leur dus dat is qua afstand helaas geen optie. 
Mocht je nog iemand weten die wat meer bij mij in de buurt zit; let me know please! :) 

Terug
Bovenaan