placenta en bloeddruk problemen

A

Anoniem

Guest
Hallo (aanstaande) moeders.
Graag wil ik ervaringen delen met moeders die ook een hoge bloeddruk hebben tijdens de zwangerschap en daardoor problemen krijgen met de placenta.
Op dit moment ben ik zwanger van ons derde kindje Onze tweede dochter is overleden met 27 wk zwangerschap. Ik heb last van hoge bloeddruk/placenta-insufficientie.
Wie wil ervaringen rondom deze problemen delen??
Wie wil ervaringen rondom zwangerschap na een verlies delen??
Groeten IVE

Hoi, ik heb deze ervaringen niet maar wil je wel heel veel sterkte en succes met deze zwangerscjhap wensen! lijkt me extra spannend en zwaar voor jou!
veel groetjes van MM 35+6

Hoi,

Ook ik kan je niet helpen, maar hoop voor je dat er mensen zijn die wel de ervaringen met jou samen kunnen delen.
Ik wil je wel succes wensen met deze zwangerschap.

groetjes kaat

Hallo IVE,

Ik ben dan niet meer zwanger, mijn jongste is net 7 maanden oud. Ook heb ik een dochter van twee in mei word ze drie. Zij was een van een tweeling helaas is haar zusje overleden met ongeveer 20 weken zwangerschap. Ik weet hoe angstig je je nu kan voelen. Ik wens je dan ook veel succes en probeer zo goed en zo kwaad als het kan te genieten van deze zwangerschap. Voor je het weet is het voorbij.

Groetjes Sigrid

Hoi,

Hier een moeder die tijdens de zwangerschap zwangerschapsvergiftiging ontwikkelde bij 29 wkn. Ik had al heel vroeg een te hoge bloeddruk. Uiteindelijk werd onze zoon na 33.5 wkn geboren (1638 gram dus ook te licht voor de zwangerschapsduur, door de hoge bloeddruk). Ik heb veel gehad aan www.prematuren.nl.  

Succes,
Sterre  

Sorry, ik bedoel www.prematurenforum.nl! En met onze zoon gaat het trouwens fantastisch, een heerlijke dreumes van anderhalf.

halo ik ben in nov 2005 een meije verlooren bij 40 weeken en 3 daagen bennu 27 weeken zwanger maar ik zit heel veel op www.verlorenvlinders.nl mischien heb je daar wat aan liefs jolanda

Terug
Bovenaan