Placenta en pretecho

Hoi!

Met de termijnecho afgelopen week hoorde ik dat de placenta aan de voorwand gelegen is. Wat zegt dit? Kan ik die pretecho met 25 weken nu wel 'op mijn buik schrijven' (omdat de placenta straks helemaal voor het kindje ligt)? Graag jullie ervaringen!

Groetjes, Floor.
 
Nee hoor, bij mij ligt de placenta ook de hele tijd voor en ik heb tijdens deze zwangerschap al 3 hele duidelijke echos mogen bewonderen. Ben nu 35 weken, dus no worries!

Het is wel zo dat je je kind niet altijd duidelijk voelt schoppen want hij schopt eerst tegen de placenta aan en dat houdt het tegen.
 
Hoi Floor,

Het is inderdaad geen probleem om echo's te laten maken, heb er sinds mijn zwangerschap al 10 laten maken (om medische redenen) en al die tijd ligt de placenta ook bij mij gewoon aan de voorkant!

De bewegingen van je kind zul je inderdaad wat later voelen als een ander omdat hij of zij eerst tegen je placenta schopt alvorens hij of zij jouw bereikt. Maar maak je niet druk, ik ben nu 31 weken zwanger en voel mijn kindje al een hele tijd!
Suc6 met je zwangerschap, groetjes
 
Hoi Floor,

Het is inderdaad geen probleem. Bij mij ligt de placenta ook aan de voorwand en heb donderdag een pretecho laten maken. Was prachtig. Konden alles prima zien!
 
Terug
Bovenaan