Placenta ligt gelukkig goed:)

ssteef

New member
Hoi hoi

Het is al weer even geleden dat ik een berichtje achter heb gelaten op het forum, maar ben erg druk met het werk en als ik thuis ben ben ik vaak zo moe dat ik geen zin meer heb om de computer nog aan te zetten:(! Gelukkig voel ik me nu weer wat beter, ben vanmorgen naar het ziekenhuis geweest voor een extra echo ivm mijn placenta die voor de uitgang lag met de 20 weken, Het was erg spannend maar gelukkig kreeg ik vrij snel goed nieuws:D de placenta is weg en nu kan ik als alles goed blijft gaan thuis bevallen :D en dat wilde ik heel graag:) dus super fijn!! ook hoef ik nog maar 4 weekjes te werken ( werk door tot 36 weken) en dan lekker verlof.

Wel kreeg ik vandaag te horen dat het hoofdje van het kindje iets groter is dan normaal, nu maak ik me daar meteen weer zorgen over ( echt zo vreemd kan me om de kleinste dingen grote zorgen maken) nu had ik vanmiddag ook een afspraak met de verloskundige en die zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken maar toch ben ik op de een of andere manier niet helemaal gerust gesteld! maar het komt vast goed.

liefs xx
 
Morgen,

Ik zou me zeker niet te druk maken over de grootte van het hoofdje. Ons kindje haar hoofdje liep 1,5 week achter op groei (een maand geleden), maar das was ook niet erg. Echter vorige week zei de gyn dat alles weer op schema lag, dus ze meten wellicht niet altijd goed.

Succes met de laatste weken, ik kan je vertellen dat het werken steeds zwaarder wordt (bij mij wel in ieder geval).
 
Fijn dat alles goed was! Inderdaad geen zorgen maken over het hoofdje. Ik heb met 28 weken een groeiecho gehad, toen liep het hoofje 4 weken voor, met 32 weken nog een echo, toen waren het er nog maar 2. De metingen hoeven niet allemaal precies met elkaar overeen te komen. Genetische factoren spelen ook een grote rol.
 
Hay hay,

Hoofdje van zoonlief zit qua groei op dik 35 weken....das twee weken meer dan ik ben...........hij heeft gewoon een dikke kop hahahahah

Liefs

Fijn dat je zoals het nu staat thuis kunt bevallen meid!!

Liefs
 
Terug
Bovenaan